Top Social

LIFE UPDATE Spring 2018 | Lifestyle

Čau, čau pavasarī! Esmu jau nosvinējusi savu vārda dienu un tas nozīmē, ka laiks kļūs ar vien siltāks! ;) Es jau esmu pārgājusi uz ādas jakas formātu!
Tagad jātin laiks uz atpakaļu un jāsaprot kad pēdējo reiz stāstiju kas notiek manas dzīves aizkulisēs!
Hmmm, sākšu ar lieliem vilcieniem! Kopš janvāra aktīvi vadīju make-up nodarbības savam skaistumam! Turpinu veiksmīgi Unastyle vadīt make-up nodarbības stilistiem un reizēm apciemoju arī vizāžistu nodarbības. Wellas studijā darbojos ar GHD un vadu apmacības frizieriem gan studijā, gan salonos. Nedaudz apbēdināja sadarbība ar Primera Air avio kompāniju. Izstrādāju viņiem apmācību programu, sagatavoju materiālus un mani uzmeta. Kārtējo reiz tiekoties klātienē ar cilvēkiem es tos iepazīstu, man tie iepatīkas un es tiem sāku uzticēties bez līgumu noslēgšanas. Un tad pēc tam 3 mēnešus dzinos pakaļ tam, lai man atlīdzinātu par manu ieguldīto laiku un darbu. Mācība, noslēgt līgumu pirms sākt kait ko darīt, un atrunāt detaļas par summu, par izpildes laiku un apmaksas. Mūžu dzīvo, mūžu mācies! Viss beidzās labi, bet, redz, arī lielai kompānijai var būt attieksme. Šajā sakarā vēlos atgādināt par akciju #atkrapies

Kura šogad vēlas aktualizēt jautājumu par darba attiecībām! Šis gadījums atgādina man , ka vienmēr jāpieprasa darba līgumu !!!

Atgriežoties pie ikdienas :))
Augstskolā, beidzot, ceturtajā kursā nokārtoju vienīgo parādu, kurš vilkās līdzi visus šos gadus no pirmā kursa. Mans draugs pēc diviem ar pusi mēnešiem Somijā ir atgriezies mājās. Un mans viedoklis ir, ka attālums nesatuvina! Jā, es ilgojos pēc sev mīļa cilvēka, man viņš pietrūkst, bet tas attālums mūsu starpā radīja vairākus kašķus un esot šķirti daudz vairāk laika jāvelta komunikācijai, lai būtu "up to date". Es varu ļoti labi izturēt 2 nedēļas, labi arī trīs. Bet ja nerodas domatarpības, kašķi, kuri nepamatoti uzdzen besi. :/ arī mēs rājamies un mēdzam kašķēties, bet tas arī nozīmē to, ka mēd dalamies ar to kā jūtamies, ka mums viedokļi var nesakrist, bet mēs par to varam diskutēt. Nu jau mans dzīves biedrs ir atpakaļ mājās, man blakus un tagad tik priekšā gada foršākais laiks- siltā sezona, kad varēsim burāt. Jahta jau iecelta, pa brīvdienām uzpulēta, sakārtota un gatava jau ķert burās vēju. Vairākus mēnešus man pie spoguļa blakus pielīmēti ir jahtas zīmējumi, kur pierakstīti nosaukumi, lai varu sākt palīdzēt pie vadīšanas, nevis tikai vienkārši smuki sēdēt! :)) un jau apriļa beigās burāsim Grieķijā, ko nevaru sagaidīt. Šī būs 3x manā dzīvē, kad burāšu ārpus Latvijas. Pirmā pieredze bija karību jūrā iepazīstot karību salas un otrajā reizē burāji no Sardīnijas uz Sicīliju :) dievīgi!
Un es tak tikko atgriezos mājās no Stoholmas Tallink brauciena par kuru būs atsevišķs raksts un top video! ;) tapèc par šo citeiz! ;)
Svārki un tops: Tommy Hilfiger 2018 kolekcija, kurpes - Kurt Geiger 2017 gada kolekcija

Pārsvarā jau man ir daudz darba, ļoti daudz darba kā rezultātā vakaros tik maz spēka, ka piesēstied bloga rakstīšanai ! 🙈 video ar gribas filmēt, bet figu atkal trūkst laiks, jo jāpelna tak naudiņa, lai varētu aizdoties ceļojumā vai nopirkt to ko kāro sirsniņa. No jaunā gada esmu 100% atteikusies rakstīt par produktiem vai testēt kaut ko kas man nav interesants. Es gribu savu laiku investēt rakstot, filmējot par to ko gribas, nevis par to, kas citam izdevīgi. Tapēc likšu Jums aiz auss, ja rakstu kaut ko sliktu, tad tapēc, ka nu i nafig, vai ja saku, ka labs, tad tā, lai nav žēl par iztērēto naudu.

Tagad apriļa beigās laižam uz Grieķiju brīvdienās burāt, tapēc tagad visu naudiņu atlieku atpūtai, nevis pērku jaunas lupatiņas 🙈 ah, nu jā un man vèl ir saraksts ar produktiem, kurus vēlos pasūtīt- zoeva otas, Skindinavia prep spray, Este Lauder double wear tonālo krēmu, un vēl šo to.

Ah, pareizi, šodienas bildes ir no 8. Marta fotosesijas, kuru izbaudiju līdz matu galiņiem. Uldis, gan saka, ka tad kad mani bildē kāds cits, nevis es pati, es izskatoties stīva un samākslota! Ui! Bet man ļoti patika kā Monta no Fotoistabas sarīkoja fotosesiju- atrada vietu, noorganizēja apģērbu un fotogrāfe ar bija dikti jauka. Noteikti iesaku.

Kas nepieciešams, lai realizētu fotosesiju?!
Šobrīd, Fotoistabas komanda piedāvā fotosesiju ar īpašu piedāvājumu pavasara noskaņās. Tikai 80 eur/h fotosesija ar bezmaksas konsultāciju par vietas piemeklešanu, apģērbu izvēli no zināmiem zīmolu veikaliem un 100 apstrādatas bildes. Vairāk Info fotoistaba@fotoistaba.lv, tel: 27270639 http://www.fotoistaba.lv
Mana fotosesija ilga aptuveni 2h, un es uzskatu labāk 1h un divi tērpi, nevis 2h un 4, jo sanāk tā pozitīvi nogurt 😊
Uhh, un pēdējā laikā man sāk nepatikt apzīmējums BLOGERIS, jā , es rakstu savu blogu, jā, man ir instagram profils, bet es esmu Stiliste ar valsts akreditētu diplomu. Un vispār man ir diploms kā grimētājai un arī kā vizāžistei. Es esmu jau devīto gadu profesionāli savā arodā! Daudz un cītīgi mācījusies un nu jau trešo gadu pasniedzu akreditētā skolā stilistiem make-up ( dekoratīvās kosmētikas nodarbības). Bet citas meitenes, kuras runā par kosmētikas pieredzi vai stilu, viņas lielākoties runā subjektīvi ņemot vērā tikai savu individuālo pieredzi. Krāso viņas sevi, lielākoties, kā prot vai kā patīk, nevis kā ir pareizāk un labāk. Un viņas ir blogeres, kas viss ir ok un forši, bet, ja es apkārt sāku dzirdēt, ka vispirms mani zin kā "blogerīti", nevis kā meistaru, tad man jāsaprot, ka kaut kur es esmu nošāvusi greizi. Jo, jāsaka godīgi, ka es neprofesionāļu viedoklim un ieteikumiem neklausos. Sorry Girls, nekas personisks. Tajās reizēs, kad ieklausos un kaut ko nopērku, kas ir tik ļoti izslavēts mistisku iemeslu pēc nedod efektu ne man, ne klientiem un tad man ir škrobe. No Latviešu meitenēm es ieklausos ļoti Viktorijas Safranovas ( Breikšas) ieteikumos un atsauksmēs, jo viņa strādā, viņa zin ko jādara produktam, kā tam jāuzvedas, jāturas. Un bez Vikorijas ir tikai vēl dažas vizāžistes, kuru viedoklis man ir vērtīgs. Par stila blogošanu te vispār nerunāsim, jo Personal Style blogger ir iedvesma un ar stilu tā plašākā nozīmē nav nekāda sakra. Šie cilvēki nezin ko ieteikt citam, lai izkoriģētu auguma proporcijas, pieskaņotu tērpu personībai, darbam, dzīvesveidam. Blogeris, manuprāt, ir entuziasts, kurš mīl modi vai skaistumu, to lieto un izsaka savu viedokli, nevis iesaka. Patiesībā Viedokļa līderis ir tas cilvēks, kurš vienkārši dalās ar savām domām, neatkarīgi no tā cik kompetents vai zinošs ir konkrētajā jomā, bet cilvēki viņa viedoklī klausās un ņem to vērā.

W O U, W O U, W O U!

Nu gan sarakstīju, gan par sevi, gan to ko domāju, kā jūtos, gan arī parunāju par tēmu, kura šobrīd man pašai kā bloga autorei ir aktuāla! :)) Tiekamies jau pavisam drīz manā Youtube ar Stoholmas video un šeit blogā ar rakstu par EISENBERG produktiem. P.s. Instagaram laižu gaisā Konkursiņu!
Post Comment
Royal Judge teica...

Pēdējo gadu laikā, populārākie dzīvestila vai skaistuma blogi ir kļuvuši tik vienveidīgi, jo visiem tiek sūtīti vieni un tie paši PR produkti, visi tiek aicināti uz vieniem pasākumiem. Populārie sociālo tīklu cilvēki tiek sabāzti vienā maisā. Pati esmu piefiksējusi, ka pārstāju sekot vairākiem blogeriem, jo raksti nu tik ļoti izskatās pēc reklāmrakstiem, jo kā nu rakstīsi ko sliktu, ja jau par brīvu uzdāvināta šāda iespēja (pasākumi, produkti utt). Ja domā par to, kur iespējams esi aizšāvusi greizi, iespējams tas, ka trūkst tavs profesionālais redzējums un daļa kritikas, kas
ļauj lasītājam uzticēties.

Un nevar nepiekrist, ka mācēt pasniegt sevi ar stila izjūtu un perfektu grimu, nemaz nenozīmē, ka tas cilvēks spētu tā pat pārvērst citus cilvēkus. Viens ir krāsot sevi, pavisam kas cits izmantot zināšanas, lai tik pat skaisti uzkrāsotu citu. Bet tai pat laikā, nedrīkst aizmirst, ka diplomu skaits neparāda tavu profesionālismu, ja zināšanas nepielieto, tad tā arī paliek tikai teorija. Tik pat daudz zināšanas var iegūt arī cītīgi praktizējoties kaut vai no tiem pašiem youtube video.

Bet vispār,lai tev veicas pilnveidot sevi, blogu un, lai apkārt daudz uzticamu un harismātisku cilvēku! Labprāt sekoju taviem life update! :)

Unknown teica...

Paldies, par tik plašu un foršu komentāru ;) Baigi labi, man ļoti patīk :) Life update būs BŪT! :))

Auto Post Signature