Top Social

MARELLA SHOP OPENING

16. martā, veikals Marella tirdzniecības centrā “Spice” pārvērtās intensīvas saules pielietā Kalifornijas tuksnesī ar veldzējošu Marella OASIS LOUNGE bāru, kurā pulcējās zīmola cienītāji
Vakar Marella aicināja viesus veikalā, kurš bija ar Cherry Picking Decopalīdzību pārvērsts intensīvas saules pielietā Kalifornijas tuksnesī, kur mājo zaļi kaktusi un vējš dzenā sausu koku zarus, lai prezentētu jaunāko kolekcijas kampaņu ar austrāliešu modeli Mirandu Keru. Tuksnesī galvenā stāstniece ir gaisma, kura dienas vidus svelmes spilgtumā pielej ar enerģiju, kas apskurbina, lai vakarā, meklējot svaigumu un mieru, atrastu oāzi, kur pārsteidz ziedošas magones un taureņi.

Dzīve ir brīvība – ar šādu saukli Bar Department komanda gatavoja inteliģentākos tekilas kokteiļus, sadarbībā ar Olmeca Altos . Toties, piedāvājot ieskatu boutique tipa šampanieša pasaulē, ar mini lekciju par diviem interesantiem šampaniešiem uzstājās “Modernists” saimnieks, arhitekts un vīnzinis Mārtiņš Pīlēns, piesaistot uzmanību ar pudelēmJerobam trīs litru tilpumā.

Dabisko un juteklisko kampaņas pusi viesiem palīdzēja iepazīt Jeļena Grīnberga no Idealist Studio. Viesi skicēja un izkrāsoja modeļu attēlus, kurus nosūtīja uz mājām ģimenei un draugiem par piemiņu no īpašā vakara.

Muzikāli viesus izklaidēja Rīgas Doma Kora skolas audzēkņi, kuru repertuārā bija sarūpēti skaņdarbi no Bill Withers, Gregory Porter, Stevie Wonder, Bruno Marsa un Stinga.

SIA AB Modeks iepirkumu un mārketinga vadītāja Anastasija Levensone: «Marella – tas ir laika pārbaudīts zīmols, kuram mūsu klienti uzticas jau deviņu gadu garumā. Marella katru sezonu nepārstāj pārsteigt ar jaunumiem, ejot rokrokā ar modes tendencēm, bet nemainot savu stilu un saglabājot zīmola būtību – zīmola DNS. Jaunais konceptveikals Rīgā tika izveidots jau pagājušā gada janvārī, un priecājos, ka mēs – uzņēmums AB Modeks – esam vieni no pirmajiem Eiropā, kas īsteno šo projektu.»

Mārtiņš Pīlēns, arhitekts un Modernists īpašnieks: "Esmu pagodināts, ka varējām būt daļa no zīmola Marella dzīvesstila, kas ietver sevī kā svētkus, tā ikdienu. Gluži tāpat kā Modernista filozofija par to, kas ir šampanietis! Es mīlu teikt: "šampanietis ir dzēriens, ko baudīt ikvienā dzīves situācijā!"
Atklāšanas pasākumā viesiem bija iespēja nobaudīt divus izcilus dzērienus - Charles Dufour šampanieti, kas ir liela zvaigzne Ņujorkā un Larmandier-Bernier Longitude, kas, starpcitu, gluži tāpat kā zīmols Marella savu identitāti ieguvis 1988.gadā! Tie visi ir vārdi, kas apvieno labu gaumi, eleganci, mūsdienīgumu!"


MARELLA ART. 365

Tīras un pragmatiskas formas, Marella ART. 365 turpina ceļojumu pa modernu estētiku, funkcionāliem, neburzīgiem audumiem, kuri ir mazgājami ar rokām un piemēroti visiem gadalaikiem. Viss ir balstīts uz divām krāsām: melnu un baltu. Šī sezona piedāvā vienkrāsainu versiju, kā arī versiju, kas savieno toņus un rada jaunus krāsu blokus: baltais kombinezons ir pieejams ar melnām, platām joslām sānos, tunikas kleita ar baltu priekšpusi un melnu aizmuguri. ART 365. minimālisma stila kolekciju ietekmē jaunas detaļas: sportiskas, savelkošas aukliņas topiem, kaprīzas, caurspīdīgas detaļas naktskrekla stila kleitām un kontrastējoši spīdīgi un matēti audumi saīsinātam biksēm vai garam trencim. Marella ART 365, kolekcija, lai padarītu dzīvi vieglāku.
Marella 2017.gada pavasara-vasaras kolekcija
Marella pavasara/vasaras sezonas kolekcija flirtē ar roka elementiem un piemīlību, parādot brīvi krītošus un plandošus apģērbus, jo viss ir mainīgs un nenoteikts. Izteiksmīgas, svītrainas mēteļa apdrukas pinuma faktūrā pieskaņojas minisvārkiem ar dzīvnieku apdruku, kreklam ar kvadrātveida rakstiem un lielu lenti, un ūdensizturīgai leoparda apdrukas jakai, kamēr moderni elitārā kleita lepojas ar punktainu rakstu. Audumu raksti kļūst delikātāki, kolekcijai aizvien vairāk iedvesmojoties no lounge stila un piedāvājot trenci kā vakartērpu no maiga žakarda un pidžamas kostīmu ar ziedu rakstu. Jūrnieku stils ir ticis rūpīgi pārveidots, izaicinot tā robežas. Žakarda vējjaka ar zeltainām divrindu pogām, svītraina maxi kreklkleita un uzvalka bikses lepojas ar enkura formas vai ziedu rakstu. Tas viss pieejams tumšzilā, džinsu gaišzilā tonī vai krēmkrāsas niansēs un vienā košā tonī: sarkanā. Spilgti un enerģiski sarkanie toņi grezno saīsinātas bikses ar paaugstinātu jostas vietu, plecus atsedzošu kleitu un vējjaku ar divrindu pogām. Sarkanā krāsa arī savieno kolekcijas jūrnieku stila daļu ar aktīvāko pusi, kur svītras spēlē galveno lomu pagarinātās blūzēs un mini jakās, kas sastopas ar jauno tetovējuma efekta apdruku mazajos, īsajos topos. Enerģija ir sinonīms drosmei un praktiskumam, savukārt sievišķību akcentē midi kleita ar atsegtu plecu un muguras daļu, kā arī caurspīdīgās kleitas tills.

Vasarā tropi ienāk pilsētā, grafiskās džungļu apdrukas raksturo plandošus svārkus, ko valkāt ar blūzēm un topiem okeāna toņos, savukārt krekli un jakas ar spilgta, tropiska dārza apdruku veido drosmīgu kombināciju ar vienkrāsainām vai svītrainām biksēm. Palmu lapu ornaments zaļos, gaiši zilos, Vidusjūras zilos un sārti rozā toņos ir must-have šādiem vasaras apģērbiem: naktskrekla stila kleitai, pagarinātam topam, ko valkāt ar platām biksēm, plandošiem svārkiem un blūzei ar zvanveida piedurknēm.
Uz īpašiem pasākumiem jāģērbjas izmeklēti un sapņaini. Krāsas ir vieglas un dzīvīgas, bezrūpīgas un izcili elegantas: smaragdzaļais, Vidusjūras gaišzilais, oleandru sārtais, dabisks vai melns mini vai maxi kleitām no mežģīnēm, zīda un bagātīga organza auduma. Dārgi audumi akcentē viegli strukturētus siluetus, plūstošus un romantiskus, ar nelielām krokām un lentēm, lai izskatītos svaigi un izteiksmīgi bez pārspīlējumiem.

Post Comment

Auto Post Signature