Top Social

[ Style ] Fitness & Fashion

Hey, sweethearts!

ENG: Today about fashion and fitness, as maybe some of you now have seen me on instagram posting squat challenges and other fitness activities. This year I am starting to be better at treating my body well. And I have to say- it is not enough to be thin, if you are not strong. As stronger body as easier to healthy and look awesome. But You can't wear jeans to the gym or if you go for a run - ok you can, but it won't be comfortable. So before I sign up for a gym I first needed to get something to wear! I was looking for something not expensive yet good looking and comfortable. So my choice was H&M :)  very nice materials, my size (s) clothes fit me perfectly - Sports bra is just beyond amazing - I will get one as well when I will have my next salary :D I think if you feel free and nice in what you wear you can better reach for your goals.  My goals will be butt, stomach, legs and arms. Will see how it will go for me. February I will still  train at home - with my challenges as I still need to find new trainers... ( That one will be hard)   and as well a trainer who will be willing to train me :) 
Here in pictures are H&M sports wear collection with some pieces from GO GOLD collection. 
Go Gold was specially made for Olympic games. Outfits are described as a fast-fashion line with bold colors including cobalt and yellow snakeskin prints. The Swedish Olympic Team actually played a huge part with the design team, as they made sure everyone watching could go for the gold with items fit for a world-class athlete. Let's Check what I have to show you ;) 

LV: Šodien par sportu un modi. Varbūt kāds jau pamanījis instagram mani dalamies ar pietupienu mēneša izaicinājumiem un citām sportiskām aktivitātēm. Šo gad es vēlos kļūt labāka attiecībā pret manu ķermi.  Jāsaka, ka nepietiek vien ar to, ka esi tievs, ja nēesi spēcīgs. Jo spēcīgāks ķermenis, jo vieglāk būt veselam uz izskatīties satriecoši. Bet laikam džinsus uz zāli vilkt nevar.. it kā jau skriet var, bet īsti ērti tas noteikti nav. Tapēc pirms es piesakos abonamentam uz sporta zāli man bija jāsagādā sev sporta tērps. Meklēju kaut ko ne pārāk dārgu, jo no tā ko un kapēc man vaig ir maza sajēga. Bet lai tomēr pēc kaut kā izskatās un ir ārī ērti. Mana izvēle krita uz H&M.  Jauki materiāli un mans ( s) izmŗs der kā uzliets. Izmēģinot sporta krūšturi, es iemīlējos-  tik foršs. No nākamās algas arī iegādāšos to.  :D Man šķeit, ja tu jūties brīvu un labi tajā ko velc - ir vieglāk tiekties uz mērķiem. Mans mērķis ir smuks dibens, vēders, kājas un rokas. Tad jau, protams, redzēs kā man ies. Februāris vēl paliks mājas treniņu mēnesis- ar maniem izaicinājumiem, pietupieniem un presi. Tā lai zālē nav kauns rādīties. Un vispār man vaig jaunus sporta apavus ( ar tiem noteikti ies grūtāk) + man vaig treneri, kurš būs gatavs pacīnīties ar čīkstuli mani un sastādīt man programmu gan treniņiem, gan ēdienkarti. 
Dalos ar Mani iekš H&M sporta kolecijas ar dažiem apģērbiem no GO GOLD līnijas. Go Gold tika radīta speciāli Olimpiskajām spēlēm. Apģērbi tiek raksturoti kā aktuālās modes līnija ar spilgtām krāsām  ietverot kobalt zilo un dzlteno čūskādas apdruku. Zviedru Olimpiskajai komandai šīs līnijas tapšanā ir bijusi liela loma, tā kā viņi paši pārliecinājās, ka jebkurš kurš skatīsies var arī tiekites uz zeltu ar apģērbiem, kas atbilst un der pasaules līmeņa sportistam. Paskatīsimies, kas tad man ir ko parādīt? ;)


Sport bra/ sporta krūšturis-  17.96 
Running jacket/ Vējjaka - 24.96 
Pants/ Sporta bikses - 24.96 




Running gillet - GO GOLD / skriešanas veste- 39.95 
Sport tights / Sporta bikses - 24.96 




Sports top/ sporta krekliņš - 12.95 
Sport tights/ Sporta bikses - 24.96 



Sports top/ sporta krekliņš - 24.96 
Sport tights/ sporta bikses - 39.95 




Sport bra/ sporta krūšturis- 24.96 
Sport trousers/ sporta bikses - 29.95 




Sport bra GO GOLD / sporta krūšturis -14.95
Sport tights GO GOLD / Sporta bikses - 29.95


photos: AMAZING Photographer Jānis Luste 


ENG: I guess I don't need to tell you which I chose? Last one, Bright one! That's mine!
At least everyone will be able to spot me from a distance :D 
Do you like any of these pieces or maybe you own some? :) How about you? Are you into sport and fitness or not really? :) 

LV:  Man šķeit, ka man nav jāsaka, kurš no visiem ir mans tērps? Pēdējais, košais! Tas ir mans! 
Vismaz ikviens mani pamanīs jau pa gabalu ( nenobrauks, kad skriešu) :D 
Vai jums kāds apģērbs patīk vai varbūt jums jau kaut kas ir? :) Kādas jums attiecības? Sportojat vai nesportojat? 

Post Comment
Anonīms teica...

Man patīk H&M sporta apģērbi - ir gan sporta krūšturis, gan bikses. Jauno kolekciju dzīvē vel neesmu apskatījusi

Arta teica...

es vispār neesmu sportiska, tāpēc normāla tērpa man nav, bet janvārī sāku taisīt presīti mājās, kā arī pietupienus - tagad mērķis ir iekļaut tajā visā arī pumpēšanos, bet nu grūti man iet :D

Ance teica...

Es decembrī nopirku H&M melnu sporta tērpu, kopējo - kā šortiņi un maiciņa, bet tāds kā kombinzons :) man patīk, ērti. nopirku arī abonementu uz zālīti. biju tikai dažas reizes. man vajag kompanjonu, kas katru dienu atgādina - Ance, ejam kačāt presīti! Pēc tam vasarā būs cool :)
p.s. no šiem man vislabāk patika dzeltenais komplektiņš un vējjaka.

Unknown teica...

Dzīvē vēl var apskatīt, šis un tas vēl GC pieejams.. Man jau tur vēl šo un to gribētos- patīk tas košums- vasarā tik jauki, tādos sportot :)

Unknown teica...

Jā es te ar draudzējos pagaidām mājās ar savām presītēm un pietupieniem ;) Bet tik un tā- plāns ir attīstīties un ja tas tiek darīts palēnām, tad arī forsēt ar super dārgiem sporta tērpiem nav nepieciešams :)

Unknown teica...

O, tādi kopejie, super droši :) plus vēl ērti ;) Jā ar zāles kompanjoniem ir kā ir :( tie diezgan pamatīgi motivē... Lai gan...
Kurā vietā apmeklē zāli?
P.s. vējjaku jau ieliku savā must .. šai pie tam cena ir ar ļooti pat patīkama :)

Zanda teica...

mm, būtu ļoti interesanti ja tu arī vēlāk varētu padalīties ar savu izvēli par kādu sporta klubu un to piedāvājumiem. Mani tā kā arī interesē tādas lietas tagad, tā kā tas varētu būt ļoti noderīgi! Man kā diezgan nesportiskam cilvēkam, bet kurš vēlas nedaudz muskuļus, tas tiešām būtu vērtīgi!

Unn, es totāli iemīlējos tajā Go Gold sporta krūšturī, super skaists! ;)

Unknown teica...

:) Re kā- es pavisam drīz kā reiz plānoju uzsākt šādu rubriku- par visādiem sporta klubiņiem, sporta veidiem, nodarbībām, cik forši, cik efektīvi, cik maksā... :) Tas tā, lai visiem ir kaut kāda nojausma :) Ufff varbūt mums visām meitenēm kopā uz vienu sporta klubu jāiet? :) Varēsim par skaistumu pļāpāt un muskuļus trennēt ;)

Auto Post Signature