Top Social

[ Beauty ] New year with L'Oreal

Hey, Sunshines :) 

ENG:  Thanks to L'Oreal Baltics, I had a very sparkling New year's pedicure. 
As I had something blue already in my dress I decided not to make blue nails but silvery gold ones.  This nail polish is so amazing - applied 2 coats to get the result. I think all these sparkling nail polishes are the most long lasting ones. It is even hard to get them off when you really want to do that. 
So As well in this Year I hope I will find many good product from L'Oreal - cause last year was amazing- I am a biggest fan of L'Oreal Nutri-Gold bb cream with spf 20 & Code Lumier illuminating BB cream , but as well I use daily all Sublime body line- and exfoliant body scrub is my best friend. :) And of course L'Oreal mascaras as Volume Million lashes :) 
So many of them are so good ;) 
And as you see- in the picture- L'Oreal is helping everyone with thin hair- producing a line for Hair thickening :) More about this product a bit later ;) How was your year with L'Oreal? Do you have your favorites? 

LV: Paldies, L'Oreal Baltics, Man bija ļoti mirdzošs Jaungada pedikīrs. 
Tā kā kaut kas zils jau bija kleitā, tad nolēmu nagus lakot sudrab/zeltainus. 
Nagulaka ir vienkārši super- 2 kārtās panācu vēlamo efektu. Un šķiet, ka visas mirdzošās nagulakas turas vis vis ilgāk. Pat tad kad vēlos tās noņemt- tas prasa milzu pūles.
Ceru, ka arī šogad L'Oreal piedāvās daudz lieliskus produktus, jo pagājušajā gadā iemīlējos tādos produktos kā L'Oreal Nutri gold BB kremā ar 20 SPF , Code Lumier illuminating BB kremā, bet arī Sublime body līnija ir mans labākais ikdienas draugs un Exfoliant ķermeņa skrubis ir netaņemama dušas procedūra :) Neaizmirsīšu arī L'Oreal skrostu tušas- Un Volume Million Lashes ir mans tuvākais skropstu draugs.
Tik daudz kā laba ;)
Kā jau redzējāt pirmajā bildē L'Oreal palīdzēs tiem, kuriem ir plāni, smalki matiņi ar biezinoši/kuplinošu apjoma līniju. Par šo gan pastāstīšu citā reizē :) 
Kādi ir Jūsu L 'Oreal top produkti? 











Post Comment
Bubio teica...

Man šķiet, ka šādai mirdzumu lakai ir jābūt katras plauktiņā, milzum daudz variantu manikīram un vienmēr izskatīsies svinīgi. :) Kleita burvīga!

Elīna teica...

Man arī patīk L'Oreal lakas, īpaši sarkanās. Šampūni šķiet interesanti, bet manai niezošai galvas ādai vajag ko eko. :)

Unknown teica...

Mirdzumu laikai tiešām ir jābūt katras plauktiņā, jo ar šādu laku var arī izlabot kādu negadījumu ar manikīru un noslēpt nepilnības :))

Unknown teica...

No L' Oreal man ir tik 4 spīdīgas un viena nude :) bet visas, kuras man ir ir pastiesi foršas :)
Tev eko šamoūni nesasina visu vēl vairāk? :(

Anonīms teica...

Piekrītu, ka mirdzošajām lakām noteikti ir j ābūt katras plauktiņā. Tāpat kā sarkanajai nagu lakai. Un melnajai. :)

Šampūni izskatās izmēģināšanas vērti, bet gaidīšu atsauksmi!

Unknown teica...

;) Par šampūniem atsauksme būs, tik jānotestē kārtīgi :)
Melna nagulaka, gan man pluktiņā... un es apstājos, jo ir gan :) Tātad esmu kārtīga meitene, ir gan spīdīgs, gan sarkans , gan melns :))

Auto Post Signature