Top Social

[ Lifestyle ] Every year is this day

Hey, Superstars! 

ENG: Nothing much to tell- I mean this is not a long story. On the 4th of January I turned 27 - OH, sounds a lot, but oh, well. I like it. And I have to say that I like myself each year even more. I know what I like, what I want, I don't care what others think, I have my goals and I get smarter. Not book smarter- but life smarter. This year I would really like to wish my self to meet a person who could be my person. 
More than year ago I got a breakup of my life. My hear was broken - like for real. I lost my trust to man and It was bad.. really bad.  But as you know- "Life is life" ( na naaa nnaaa na na ) :D And all these situations teach us for something. And I think bad things teach us more than good ones. But I think, I am ready to trust another person again and give/ share my love. So will see- will this year bring me a soal mate or no :) 
Overall I am grateful that I have my family, my firends and work and I am healthy. I basaclly have almost everything. 
So as I wish to my self all the best- I wish the same to you All too! :)

LV: Nekā daudz nav ko šoreiz stāstīt- es domāju, nerakstīšu gari. 4. janvārī man palika 27 gadi- ah, izkalusās daudz, bet man patīk. Un jāsaka, ka es sev ar katru gadu patīku ar vien vairāk. Es zinu, kas man patīk, ko vēlos, neuztraucos par to, ko domā citi, man ir savi mērķi un es kļūstu gudrāka. Ar gudrību domāju dzīves gudrību, ne grāmatu. Šogad sev novēlēšu tik vienu, neiebildīšu satikt savu cilvēciņu. 
Tas tāpēc, ka vairāk kā gadu atpakaļ piedzīvoju šķiršanos ( grūtāko savā dzīvē). Man tiešām salaudza sirdi- tā pa īsto. Zaudēju savu ticību cilvēkiem un bija grūti. Bet kā jūs zinat " Life is Life" ( na naaa nnaaa na na ) :D Un visi šie momenti mums kaut ko māca. Un vairāk mūs iemāca sliktie notikumi, kā labie. Bet ir pagājis laiks, šķiet, ka esmu gatava atkal kādam uzticēties un dot/dalītes ar savu mīlestību. Redzēs vai šis gads ( zvaigznes) man būs paredzējušas kādu vai nē. :)
Visā visumā esmu pateicīga, ka man ir ģimene, draugi, darbs un esmu vesela. Principā man ir gandrīz viss. 
Tapēc kā arī sev, tā arī Jums visiem es vēlu visu, visu to labāko! :) 








Post Comment
Roses teica...

Tik skaista un starojoša :) Vēlreiz apsveicu un Lai Tev šis gads ir laimīgs :) G.

Elīna teica...

Lai izdodas! :)*

Unknown teica...

Paldies :) Paldies ;)

Unknown teica...

Ar katru labo novēlējumu izdosies ar vien drošāk :)

Zanda teica...

Es novēlu Tev pašu labāko, un lai atrodas Tavas sirds īstais un vienīgais īpašnieks! :)

Tik skaista un starojoša! :* Daudz laimes!!

Unknown teica...

Cik skaisti vārdi, gandrīz kā dzeja :) Paldies par novēlējumu :) :*

SantaKudreņicka teica...

Arī es novēlu, lai īstais un vienīgais nāk visnegaidītākajā brīdī! Ļaujies emocijām un lietas pašas notiks tā, kā tām ir jānotiek. :) Lai viss izdodas.

Auto Post Signature