GUCCI TIME :)
Ceturtdienas, 12.decembra vakarā tirdzniecības centrā „Spice”, pulcējoties Latvijas slavenībām un modes ekspertiem, notika īpašs eksperiments, nosakot, Latvijas slavenības, kurām vislabāk piestāv vieni no pēdējiem smaržu pasaules jaunumiem – jaunie „Gucci” sieviešu un vīriešu aromāti. Tādējādi klātesošajiem tika uzskatāmi ilustrēta smaržu un cilvēku, jo īpaši to reklāmas seju saderība. Pasākuma ietvaros notika arī starptautiska smaržu ekspertes lekcija, kas ļāva ikvienam pasākuma dalībniekam nokļūt valdzinošajā, bet, kā izrādās arī sarežģītajā aromātu pasaulē un saņemt vērtīgus ieteikumus smaržu iegādei šajā pirmssvētku laikā.
Ceturtdienas, 12.decembra vakarā tirdzniecības centrā „Spice”, pulcējoties Latvijas slavenībām un modes ekspertiem, notika īpašs eksperiments, nosakot, Latvijas slavenības, kurām vislabāk piestāv vieni no pēdējiem smaržu pasaules jaunumiem – jaunie „Gucci” sieviešu un vīriešu aromāti. Tādējādi klātesošajiem tika uzskatāmi ilustrēta smaržu un cilvēku, jo īpaši to reklāmas seju saderība. Pasākuma ietvaros notika arī starptautiska smaržu ekspertes lekcija, kas ļāva ikvienam pasākuma dalībniekam nokļūt valdzinošajā, bet, kā izrādās arī sarežģītajā aromātu pasaulē un saņemt vērtīgus ieteikumus smaržu iegādei šajā pirmssvētku laikā.
Tā par sieviešu aromātam "Gucci Première" atbilstošāko „seju” tika atzīta Marika Ģederte, bet par vīriešu
aromātam „Made to Measure" piemērotāko
tika nosaukts Andris Bulis.
Marikas Ģedertes vizuālajā
tēlā saskatāma nenoliedzama līdzība ar aromāta starptautisko reklāmas. Pati
Marika Ģederte, kura uz pasākumu
bija ieradusies kopā ar savu vīru, uzņēmēju Ģirtu Ģedertu bija patiesi aizkustināta par jauniegūto titulu, jo
abi ar dzīvesbiedru tiešio pasākuma dienā svinēja savu 16. kāzu gadadienu, "Šis
jaunais aromāts mani tik tiešām ir uzrunājis un esmu pārliecināta, ka tas kļūs
par „manējo”, pasākuma laikā atklāja
Marika Ģederte.
Pats Andris
Bulis pasākumā atzina, ka ir ne tikai pārsteigts, bet pat pagodināts par
šādu atzinumu: „Aromāta starptautiskā
reklāmas seja Džeimss Franko (tulk. - James Franco) ir viens no maniem mīļākajiem
aktieriem. Nekad nevarēju iedomāties, ka arī šādā ampluā mēs varētu būt
kolēģi.”
Slavenības,
kas vislabāk atbilstu jaunajiem aromātiem, atlasīja ekspeti - Aļona Bauska, Latvijas modes zīmola
"QooQoo" dizainere, Elīna
Dobele, apavu dizainere un "ZoFA" ateljē īpašniece, Jeļena Vlasova, "L'Officiel
Latvija" galvenā redaktore, Māra
Baltmane-Rimicāne, žurnāla "Pastaiga" skaistuma redaktore un
bloga par kosmētiku un parfimēriju „insiders.lv” autore, frizieris Pērs.
Pasākumu atklāja starptautiska smaržu
eksperte Helēna Merila (tulk. -
Helen Merila), ļaujot klātesošajiem uzzināt par pasaulē slavenu cilvēku biežāk
lietotajām smaržām un dažādo smaržu aromātu izcelsmi, skaidrojot smaržu
saderību ar cilvēka personību un vizuālo tēlu, kā arī sniedzot ieskatu tajā,
kādus signālus par sevi nododam apkārtējiem, izvēloties katru no smaržu notīm.
Eksperte
arī dalījās ar vērtīgiem padomiem, kas var noderēt šajā pirmssvētku laikā: vīriešiem,
dodoties iegādāties aromātu, jābūt ļoti uzmanīgiem, jo viņu smaržas izjūtas
stipri atšķiras no sieviešu izjūtām, nekādā
gadījumā vīrieši nedrīkstētu aromātu „testēt” uz savas ādas, kā arī pēc
četru dažādu aromātu pasmaržošanas, ožai nepieciešama atpūta, lai turpinātu
uztvert visas nianses.
Tā kā pati esmu diezgan liela GUCCI smaržu fane, tad šo pasākumu būtu vēlējusies apmeklēt it īpaši. Bet diemžēl, nācās izbaudīt bilžu un tekstuālas informācijas formātā. Ceru, ka šādi pasākumi būs vēl :)
Manu smaržu plauktiņu rotā un mani iesmaržina Gucci Guilty & Gucci Premier :)
Vai Jums ir kaut kas no Gucci smaržām??
Smaržīgus un gaisīgus jums šos Svētkus!!! :)
Post Comment
Gucci is one of my fav brands!
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page
Ierakstīt komentāru