Top Social

[ Beauty ] Evening make up

Hey, Hey, Hey!

ENG: After a fun "don't do like this" video.. I think this is a pretty good quick, non professional make-up video! So - I hope you like it. I think I listed all products I used. Before the video I applied a base is - Make up for ever - HD foundation 118, MAC- give me sun! bronzer, Make Up For Ever- sculpting kit nr3 & Christian semi permanent eyebrow shadows - Charcoal. :) 

LV: Pēc jautra "kā nedarīt" video.. tagad, manprāt, diezgan ok , ātrs, neprofesionāli filmēts make-up video! Ceru, ka jums patiks.  Šķiet, ka video norāditi visi produkti, kurus izmantoju. Pirms video es uzklāju pamatu:  Make Up For Ever- HD tonālais krems 118, MAC- Give me sun! bronzeris, Make Up For Ever - modelējošais pūderis nr 3  un Christian pus permanentās uzacu ēnas tonī- Charcoal. :)




ENG: Hope you like the video, let me know what you think :) And I wish you a perfect weekend ! 

LV: Ceru, ka jums video patīk, pastāstiet ko domājat ;) Un novēlu jums perfektu nedēļas nogali!
Post Comment
Bubio teica...

Mans iepriekšējais komentārs nenopublicējās, tāpēc rakstu vēlreiz! :D Ļoti skaists acu meikaps! Tev labi sanāk, taisi vēl citus video! :)

Unknown teica...

Ugh, paldies :) prieks dzirdēt :))
Varbūt ir kaut kādi konkrēti video ko gribas redzēt? :)

SantaKudreņicka teica...

Vajj, mans komentārs arī nav nopublicējies. :/
Arī man patīk make- up un mūzika fonā arī ļoti piesaistoša.Man tikai radās jautājums, kāpēc liki zīmulīti pirms Maybelline ēnām gar skropstu līniju? Tas dod kādu īpašu efektu? :)) Es nekad agrāk nebiju mēģinājusi tā, bet izskatās labi. :)

Unknown teica...

Gar skropstu līniju liktu vispirms, jo uz maybelline ēnām zīmulis īsti labi neklājas un gar skropstām novilktais zīmulītis pabiezina vizuāli skropstas, jo izceļ skropstu līniju :)
Man liels prieks ka patīk :)
Ceru, ka pirms jaungada paspēšu vēl vienu video - ar skropstu pielīmēšanu :))

Bubio teica...

Es labprāt sagaidītu NY meikapa video! :)

Unknown teica...

NY make-up video, tad vis drīzāk taps... vecgada dienā un būs redeems... jau jaunajā gadā... :)

Zanda teica...

Acu grims ir ļoti skaists! Zelts ar šo tumšo meža zaļo vienmēr superīgi kopā izskatās!
Koptēls ar ļoti piestāv Tev, bet ja es uz sevis tādas acis taisītu, tad laikam neliktu tik košu toni uz lūpām, man pašai prasītos kas neitrālāks, bet tas ir tikai man, Tev ļoti piestāv tas lūpu tonis!

Unknown teica...

Ar lūpām, šoreiz ieturēju šīs sezonas tendences, kad gan acis, gan lūpas ir košas.. Principā, šāds te grims ļoti pievērš apkartējo uzmanību ;) zaļš, dzeltens un sarkans ;) Gandrīz kā luksafors :D

Elīna teica...

Ļoti forši :) vairāk tādus video!

Unknown teica...

Paldies, centīšos vairāk pastrādāt ;)

Auto Post Signature