Top Social

SUMMER DIARIES


Life is short, and if we enjoy every moment of every day, then we will be happy no matter what happens or what changes along the way.
Kur gan aizsteidzies vasaras saulainais un siltais laiks? Laiks tik strauji kļuvis drēgns un nepatīkams. Jau ir 26 augusts un šovasar es neesmu paspējusi izdarīt pat ne 3 daļu no tā ko vēlējos šovasar piedzīvot. Un tas viss uz prakses rēķina. Augstskolas noteiktā profesionālā prakse divu mēnešu garumā tiek līdz 1.septembrim aizvadīta Inspired Digital ofisā. Pieredze lieliska, spēka un brīvais laiks 0. Mans ikdienas skrējiens līdzinās hipodromam, kur kāds noteikti liek likmes vai es tikšu līdz finišam. Šīs vasaras kontā ir tikai 1 veikborda sesija, 1 kāzas, 1 laivošana pa Irbes upi un tam seko saraksts ar to ko gribēju, bet nevarēju izdarīt. Gribējās līdz Valmierai, gribējās ar supiem pa pilsētas kanāliem, uz Palangas zoo pie tīģerēniem, vairāk skrituļot, vairāk veikot un vēl nakšņot teltī un vērot krītošas zvaigznes. Bet, bet visu nevar, vienkārši nesanāk paspēt! Kaut ko sanāk upurēt. Vai tas ir laiks, nauda, veselība, draudzība vai darbs, varbūt veselais saprāts. Visu paspēt nevar, tapēc vēlmes un vajadzības jāsakārto pēc to svarīguma. 
Brīvā laika un spēka tik maz, ka pat uz restorāniem iet nav vēlēšanās, pucēties nav spēka un iedvesmot citus ne tik. Pats svarīgākais, kas šovasar bija ir Unastyle studentu izlaidums, kurā sajutu līdz kaulam, ka esmu tur kur jūtos viss labāk un piepildītāk. Skolā- mācot tos, kuri vēlas apgūt mākslu radīt skaistumu. 
Tūlīt jau klāt 1.septembris un jaunas grupas uzsāks mācības Unastyle imidža skolā. Esmu iedvesmas pilna dalītes un iemācīt jaunajiem visu ko zinu un pilnveidoties kopā ar tiem. 
Ceru, ka jūs esat šovasar izdarījuši vai piepildījuši kādu savu sapņu plānu. Es nē, šī vasara mani nogurdināja, iztukšoja un liek ļoti ilgoties pēc kāda iedvesmas pilna ceļojuma. Tas būs, tikai vēl mazliet jāpaciešas :) 
Starpcitu pati sev atgādinu, ka nedrīkstu aizmirst ieplānot kādu meditācijas semināru vai viss labāk apmeklēt kādu retrītu. Man ir tas prieks jau daudzu gadu garumā sastrādāties ar Rubeņu  ģimeni un pucēt dažādiem dzīves svarīgiem mirkļiem, pretī saņemot daudz norādes dzīves ceļam, apziņas attīstībai un vienkārši paver jaunam skatījumam uz dažādām dzīves situācijām. Man acīs iekrita šāds seminārs, kurš mūsdienu sievietei, kura joņo pa dzīvi varētu būt īpaši noderīgs! Semināru vari atrast ŠEIT
Blūze: Nakd-fashion , Bikses - Asos, kaklarota- H&M
PHOTOS: Santa Kozlova
Post Comment

Auto Post Signature