Top Social

LIFE UPDATE

Čau, čau, čau !

Hops, jau jūlija beigas. Augstskolā pēdējie eksāmeni nokārtoti, kursa darbs aizstāvēts un jūnijā uzsākta profesionālā prakse Inspired Digital ofisā. Tur es asistēju sociālo mēdiju projektu vadītājām, principā praksē daru to, kas man patīk papildinot zināšanas 👍🏻 Par šo iespēju esmu ļoti priecīga un pateicīga, jo mani uzņēma pie sevis super jauka komanda! :)
Arī pucēšanās darbu ir daudz, šovasar precas un svin uz nebēdu :))
Pēc Jāņu svinībām Roņu salā, kur mūsu naktsmītņu namiņā nebija pat mini spoguļa, es secināju, ka man ir grūti, ja neesmu uzkrāsojusi vismaz uzacis. Tad nu neilgi pēc svētkiem, es devos pie uzacu meistares uz Jelgavu! Jā, tieši tā, kāpu vilcienā un braucu, jo man patika tas ko redzēju viņas portfolio. Pati viņu atradu, pati pieteicos, aizbraucu un samaksāju. Procedūras cena pirmreizēja 110€ pēc tam septembrī būs korekcija, kas izmaksās 50€ ( Instagram viņu varat atrast kā Anete Steina)
Bez uzacīm, es vēl pieaudzēju skropstiņas un jāsaka, ka laiku tas noteikti ietaupa :))
Vienīgi dēļ skropstām make-up veidot galīgi nebija nekādas jēgas, jo neko pāri reāli neredzēju. :/
Bet make-up video būs, šobrīd vairāk montēju un publicēju video no ceļojumiem, burāšanas un brīvdienu izbraucieniem. Kā arī tukšo trauciņu video! To visu var redzēt manā youtube kanālā ŠEIT

Kopjošo kosmētiku gan es lietoju un lietoju daudz. Lutinu sejas ādu, matus un ķermeni kā vien spēju.
Šobrīd mani favorīti ir: Biotherm, EISENBERG un Origins sejas ādas kopšanas produkti. Kā arī Kiehls un Glam glow Maskas. Ķermenim esmu iecienījusi Stenders, Loccitane un čupiņa man iepriekš nezināmu zīmolu. :))

Vasaras pirmajos mēnešos es noņēmos ar organisma attīrīšanu, izslēdzu piena un miltu izstrādājumus, tad pēc laika sāku likt tos atpakaļ. Un skaidrs, ka laktozi  mans ķermenis ne visai ciena, tapēc ikdienā cenšos leitot tos minimālu un siera patēriņš ir samazinājies par vairāk kā 60%
Kā arī miltu izstrādājumus es lietoju daudz mazāk. :) Bet nu picas un pastas es mīlu līdz kaulam, tapēc reiz pa reizei var arī pamocīties 🙈
Šajā rakstā bildes no mūsu atpūtas tepat burājot pa Rīgas jūras līci un Lielupi. Saule karsēja un es pat varēju nopeldēties jūriņā. Esmu salīgākais cilvēks uz pasaules :D Tā nu dzērām šampi un grillējām vakariņas uz mini grilla kopā ar odiem :))  So romantic!

P.s. Manā youtube ir publicēts īss, 3 minūšu video par to kā nosvinējām Ulda vārda dienu! Skaties ŠEIT ( un neaizmirsti nospiest like & Subscribe)
Ceru, ka Jums sanāk izbaudīt vasaru nedaudz vairāk kā man :) 
Bučas!
Post Comment

Auto Post Signature