Top Social

Whats NEW in my beauty bag #6

*GLAM GLOW Volcasmic- maska un apjomu piešķirošs matēts lūpu spīdums.
Maska būs lieliska tiem, kuriem kombinēta, taukaina āda. Noderīga svarīgos brīžos tiem, kuriem sausāks ādas tips.
  • GlamGlow PlumpRageous matte lip plumper. Uh, kož nebēdnis baigi, iepakojums ar unikāks, katru reizi neliels prāta režģis, lai tiktu pie spīduma! ( vismaz man tā gadās) Ja tiek mutē kož mēlē, smaganās un pat mandelēs, ja kko sanāk norīt. Uzklāšana ar varen jokaina, aplikātors ir tāds kā plāns plastmasas airis vai spatula. Kontūru izzīmēt grūti.  ( man nepatīk) Ne effekts, ne uzklāšana, ne sajūtas! Ja kāds vēlas tikt pie ši produkta, droši rakstat, esmu izmantojusi tikai uz sevis 3x. Man ir pieredze ar Sally Hansen Lip Inflation, Art Deco Hot Chilli lip booster, Dior Lip Maximizer un Too Faced lip injection. Efektīvākais bija Too Faced - tikai ar to nedrīkst pārspīlēt, lai nedabūtu zilumiņus uz lūpām. Dior Maximizer ir lieliska izvēle, ja gribas lux klases produktu vai Sally Hansen, kurš būs nedaudz lētāks un nedaudz mazāk efektīvs, bet līdzīgs Dior. Art Deco Chilli lip booster ir ar diezgan šerps, bet ja tas patīk, tad šo var, droši, izvēlēties. 
  • GlamGlow Volcasmic matte glow moisturizer - Patiks visām, kurām ir kombinēta, taukaina āda, jo lieliski mitrina ādu. Uzklāšana katru / rītu vakaru kā kopjošajam krēmam uz sejas un kakla ādas. Vai šis ir pirmās nepieciešamības produkts? Nē, bet ja meklējat, ko interesantu, jaunu, lai matētu seju pirms make-up uzklāšanas vai ikdienā, tad jā
Šis produkts man ir lielisks darbam, lieku koferītī un kā lutinoša bāze tiek izmantots visiem kam āda vairāk taukojas. Konsitence iepakojumā cietāka, produkts nav šķidrs un nav krēmīgs! :)

*Beautyblender - Gold Mine komplekts:
  • Oriģinālais beautyblender 
  • Beautyblender  nude (zelta tonī )
  • Blotterazzi - atkārtoti lietojamie, mazgājamie sūklīši, taukainuma absorbēšanai.
  • Mini blendercleanser solid ziepītes, kuras palīdz sūklīšus izmazgāt līdz perfektumam.
Izcils komplekts gan praktiskai lietošanai, gan arī Ziemassvētku dāvanai. Man kā vizāžistei no visiem izmēģinātajiem sūklīšiem, šie patīk viss vairāk. Beautyblender mīkstuma ziņā ir patīkamākais, lai uzklātu grimu klientam kā arī, lai to ir vieglāk izmazgāt. Esmu mēģinājusi strādāt arī ar citiem sūklīšiem, bet nepatīk, ja tie ir blīvi un gumijaini, jo ar tiem grūtāk iestrādāt produktus ādā un arī izmazgāt ir grūti. 
GUCCI BLOOM eau de parfum - Jaunākais GUCCI aromāts, kurš man palika atmiņā uz ilgu laiku, kad biju to pasmaržojusi vienu reizi Londonas lidostā un pat pēc 2 nedēļām, ja bija jādomā par kādu jaunu aromātu, tad šis man ienāca prātā uzreiz. Man līdz šim ir ļoti patikušas Gucci Guilty, Gucci Gucci, Gucci Flora rozā pudelītē un Flora by Gucci zemā pudelītē ar melnu bantīti. Šie aromāti man ir bijuši un ļoti patikuši gan aromātu, gan noturības ziņā. Šis aromāts neatpaliek it nemaz un jāsaka, ka ziedu aromāts ziemā un aukstumā aiziet tīri labi! :) 
*EISENBERG The Latin Orientals new perfume collection!
  • Secret III Voile De Chypre (Chypre Floral) ir sieviešu aromāts, kuru es saņēmu EISENBERG smaržu prezentācijas pasākumā ( patika arī vīriešu III), tad jauks aromāts ir secret II un arī IV.  Šis no visiem 6 jaunajiem noslēpumiem man ir viss tuvākais. Pudelītei nāk klāt atslēdziņa zīda lentītē, kuru var nēsāt ap roku. Atslēdziņa ir unikāls roku darbs. No kolekcijas man vēl patika secret  VI ( ar ādas aromātu), Šogad jau 2 smaržas ar raksturu, kuras ir īpašākas, kuras nav visiem. ( Pirmās ir CHANEL COROMANDEL). Šobrīd, es lepojos ar 2 nopietniem, sievišķīgiem un elegantiem aromātiem, kuri ir "ne tā kā visiem"! 
  • Secret IV Rituel D'Orient  ir vīriešu aromāts, kurš no visiem aromātiem manam draugam patika viss labāk un kuru viņš šobrīd, ļoti labprātīgi lieto. 
Skaista un unikāla smaržu līnija, no izmeklētām sastāvdaļām, kura tapusi ilgi un pārdomāti. 
Pats Eisenbergs ar savu dēlu pārbaudījuši katru sastāvdaļu, lai smražas būtu nevainojamas. Video skaties ŠEIT 
Kolekcija pieejama lielākajos Douglas Select veikalos, bet sīkāk Jums pastāstīšu atsevišķā rakstā. :)
*Alessandro International ICE BEAR X-MAS kolekcijas roku krēms
Kad ziema klauvē pie durvīm, tad Alessandro International pielec priekšā un mani sagatavo maigākam rokas spiedienam. Jaunais Ice Bear roku krēms ir īpaši vērtīgs, jo tā sastāvā ir kokosriekstu eļļa un šī sviests. Abi lieliski mitrinātāji un ādas barotāji.  Tekstūra burtiski izkūst uz ādas un ātri iesūcas, atstājot ādu maigu un samtainu. man ir 15ml krēms, kuru saņēmu no zīmola šīs kolekcijas prezentācijā. Šobrīt arī lietoju Alessandro International roku krēmu no Macaroons kolekcijas. Lietoju uz nakti, jo krēmi ir bagātīgi.
*SMASHBOX BE LEGENDARY LIQUID METAL & LIQUID PIGMENT
Divu dažādu tekstūru un nobeigumu lūpu spīdumi, kurus saņēmu izmēģināšanai no Smasxbox zīmola, Lip Art prezentācijā, kuru apmeklēju Douglas Domina veikalā.
Jūs jau noteikti zinat, ka šobrīd metāliskais spīdums ir modē kā apģērbā tā arī kosmētikā. Gan acu ēnas, gan lūpu spīdumos. Tad nu lūk, arī amerikāņu zīmols SMASBOX ir laidis klajā produktus ar metālisku spīdumu Liquid Metal, bet ja metālika nepatīk, bet spīdumu gribas, tad var izvēlēties Liquid pigment. Pigmentēti, krēmīgi un sedzoši produki. Izveidošu atsevišķu rakstu, kurā atrādīšu toņus uz lūpām ;) Bet man lietošānā ir nonākuši:
Pigment - ROSE B4 BROS, BRICK TRICK un CRUSH IT
Metal - PETAL METAL, MOSCOW MULED, CRIMSON CHROME un MAUVE SQUAD, kurš ir mans mīļākais metāliskais tonis un kuru jau kkur esmu tā ielikusi, ka nevaru atrast :(


Paldies zīmoliem par iespēju apmeklēt jauno produktu prezentāciju pasākumus un izmēģināt jaunākos produktus*! Rakstā pieminētais GUCCI BLOOM ir mana personīgā izvēle,lai gan arī jaunums :D

Post Comment

Auto Post Signature