Top Social

The power of eyeliner | Makeup


Tā vien šķiet, ka daudzi uzskata, kosmētiku par smagu, neīstu un lieku ikdienas gaitās. Un šajā brīdī es nevēlos piekrist. Es neuzskatu, ka esmu neglīta vai man ir kādi defekti, lai ikdienā savas gaitas aizvadītu bez kosmētikas kārtas, BET, ja es paskatos kā ir ar un bez, man patīk labāk AR!  Esmu daudz komplimentus saņēmusi par savām acīm, kapēc, lai es neizmantotu kosmētiku un neizceltu acis vēl vairāk. Vai Lūpas, kuras man ir dabīgas, kapēc, lai neuzkrāsotu sarkanas un neizmantotu kā aksesuāru :) Vai tieši ņemot savas nepilnības, kapēc man ikdienā staigāt bez tonālā krēma un pakļaut jau esošo pigmentāciju saules gaismai, ja ar tonālā krēma un konsīlera palīdzībi varu to nomaskēt un vēl papildus aizsargāt no saules :) Tapēc, lai ko teiktu citi, es dekoratīvajā kosmētikā saskatu tikai plusus! Tā spēj izcelt, izskaistināt, pasvītrot, pievērst uzmanību kā arī noslēpt, novērst uzmanību no nevajadzīgām lietām! Lūk kur make-up izmantojot lielākoties MAC Makeup TOP produktus. Un bildēs Jūs lieliski redzat, ko paveic acs apvilkšana ar kontūru :) 
IZMANTOTIE MAC PRODUKTI
  • MAC Next to nothing face colour  - nc20
  • MAC Pro longwear concealer -nc20
  • MAC  mineralize skinfinish natural - medium
  • MAC mineralize skinfinish natural - deepest darkest
  • MAC Pro longwear paint pot - Soft ochre
  • MAC eyeshadows Pastel times nine
  • MAC pigment - Deep blue green
  • MAC Brushstroke liner - brushbalck
  • MAC 3d mascara
Visus produktus var iegādāties Douglas.lv online vai Douglas Latvija veikalos vai Stockmann

Post Comment

Auto Post Signature