Top Social

PLAUKSTAS LIELUMA PAVASARIS /P.V./


Šodiena 9. maijs. kādam svētku diena, kādam pavisam parasta otrdiena. Man - kaut kas neizprotams un mistisks. Vai to var savilkt kopā vai nē, nemācēšu teikt, bet padalītes ar sajūtām varu gan.
Sākšu ar to, ka diena iesākas jauki, lēni, jo man bija pilsētā jābūt tikai pulkstens pus vienos. Tā kā vakarā piedalījos, kā vieisis, Debenhams Latvija klientu vakarā, tad bija jāsapucējas, lai varu stāties auditorijas priekšā. Izvēlējos ziedainu H&M kleitu, garos zamša zābakus, jo no rīta jau Talsos sniga un ārā bez cimdiem sala rokas. Sapucēju matus, uzliku make-up, aizstūrēju auto jau līdz spicei un tālāk ar autobusu devos uz centru, kur Unastyle studijā jāvada lekcija. Arī ar transportu, protams, cirks, pārsēžos 3 reizes, pa vidu pamatīgu gabalu eju ar kājām. Izklausās, ka es nevis no SPICES uz centru, bet no tiem pašiem Talsiem ne? :D pašai ar smiekli nāk, bet dēļ aukstuma nedaudz dusmas. Stāsts par to, ka nesenās sociālas kampaņas "ATKRĀPIES" iespaidā, atkal esmu sākusi pamanīt cik daudz civēku ikdienā nēsā pakaļdarinājumus. Šeit uzreiz atrunāšos, jā, es stulba, nevajadzēja tā darīt, dabūju pēc nopelniem, bet. Autobusā nobildēju meiteni ar " CHANEL" somiņu.. to, kura visiem tik ļoti patīk ŠEIT attēls un summa par kādu ir orģināls. Tātad esmu skolas laikā jau izslimojusi šo "feiko" somiņu ēru un patreiz manā īpašumā ir 5 zīmolu somiņas, kur katra ne tuvu pat nemaksā 500eur, bet toties visas varēju atļauties.
Atgriežoties pie meitenes ar šo ikonisko somu. Uztaisīju insta stories ar meiteni un somu, apvilku ap somu aplīti un uzkrakstiju " ATKRĀPIES" ar domu atgādināt citiem, ka tas nav vajadzīgs. Un tad mani sāka apliet ar samazgām... bet tas viss nāca tikai un vienīgi no krievu tautības cilvēkiem, iespējams tapēc, ka pie somas tā oranžā lentīte un es uzrakstīju "ATKRĀPIES". Draudēja man ar tiesu, audzināja mani, zākāja un noniecināja par manu intelekta līmeni. Sajutos nelāgi, kaut kādu savu nepareizu darbību ar saskatīju, attēlu izņēmu, bet sapratu, to, ka man līdz šim, neviens krievu tautības cilvēks nebija ne par ko braucis virsū, aizrādijis vai rakstijis privāti kādas negācijas. Ei nu sazin, sagadīšanās vai nē, bet šķeit, ka 9 maijā šīs divas tautas viena otru izteikti nīst un nepanes.
Pārējā diena izcila! Skolā jauka nodarbība, sniegs neuzsniga, noskaņojums un pašsajūta super,  auto vēl ripo, Debenhams pasākums sirsnīgs un jauks, dienas kūka apēsta un balanss panākts ar divām salātu porcijām. Jāsaka, ka lai cik vienalga man būtu ko saka un domā cilvēki, kuri nepazīst mani vai kurus nepazīstu es, šīs ziņas, ko saņēmu mani paspēja aizskart un sarūgtināt. Zinu, ka ne bez iemesla, bet to visu varēja pateikt arī mani neaizvainojot un neapsaukājot, kas nolika šo rakstītāju tieši tur pat rīcības ziņā, kur biju it kā es.
Ja jums kādreiz šķiet, ka kāds jāpamāca kā nedarīt, tas viss ir ok, bet nevajag cilvēkam darīt pāri ar smagiem vārdiem, labāks rezultāts tomēr būs, ja taktiski izskaidrosiet kļūdu, domāju, ka cilvēks par to būs pat pateicīgs, es noteikti šodien būtu, ja nebūtu tā vircas muca man uz galvas uzlijusi kopā ar to " mācību stundu", ko gribēja iedot.
Tāda mana dienas mācība, ceru, ka jums bez mīnusiņiem.

 P.s. būs blogā arī apkopojums par to, ko stāstiju Debenhams klientu vakarā, par modes un make-up trendiem, kā arī šādi tādi padomiņi.
Džemperis/bikses - ZARA, apavi- NEW BALANCE, pulkstenis - TOMMY HILFIGER
Post Comment
Anonīms teica...

Neredzu, ka Tu būtu izdarījusi ko sliktu, un Tev nevajadzētu attaisnoties citu priekšā. Vienmēr būs bļāvēji un nicinātāji. Parasti visskaļāk bļauj un draud tie, kas dzīvē ir dziļi kompleksaini un acīs neko pateikt nevar. Tie, kas mīl pakaļdarinājumus, arī paši no tiem neko daudz neatšķiras.

Auto Post Signature