Top Social

MARCH MADNESS

Happiness depends on your mindset and attitude.

cepure- Zara, brilles- Italian indipendent, džemperis- Stradivarius, ādas jaka- mango (vintage), džinsi- Calzedonia, soma- Moschino, apavi- no name :)

Šoreiz es publiski čīkstēšu un sūkstīšos...  Beidzot ir pienācis mirklis, kad man visam nepietiek laika un tam ir tikai viens iemesls, jo ja es vēlos pavadīt laiku ar kādu cilvēku, tad man šis laiks ir jāatņem kādai no citām manām ikdienas lietām, kuras varu ietekmēt. Kā piemēram sportam, blogam vai mācībām atvēlēto laiku. Un šeit nu sāk parādīties mana neapmierinātība ar situāciju, jo es gribu visu to pašu + vēl mazliet, kas izrādās ir praktiski neiespējami vai arī ir iespējami, bet novedīs mani līdz izdegšanai vai prāta aptumsumam :D Tad nu, vienīgajā savā brīvajā 7dienā, kad biju nolēmusi pavadīt to daļēji strādājot ( jebkurš algots darbs man ir strādāšana, ja man nemaksā, tad tas ir hobijs) vai arī mācoties, jo šogad mācību dievi ir sagājuši tūtā un uzdoto darbu apjomi mani vienkārši dzen izmisumā. Vai arī tas viss kopā novedīs pie akūta alkoholisma, jo lai kaut nedaudz vakaros atslābinātos man ir nepieciešama kaut neliela deva garda vīna. Un patreiz ir 21:00 es ņemu pauzi starp darbu, mācībām un pāris rindiņas šeit, ķeru savu sporta somu un dodos uz zāli! Man ir nepieciešams izlādēt saspringumu, kad atgriezīšos, tad turpināšu!
........ ( Pauze no 21:08 - 23:46)  Esmu atgriezusies no sporta, galva attīrīta, prāts sakārtots, ķermenis laimīgs. Šodien cardio un vēderpreses diena. Rīt mājās rokas un muguru patrenēšu :) Bet vispār atlika vien aiziet pasportot un noskaņojums ir pilnīgi cits, tikai tagad saņemties mācībām vairs galīgi nevaru. Ko nu par to! Aizgājušajā svētdienā laiks mūs iepriecināja ar saulainu un siltu dienu, kurā par laimi Linda mani izvilka no mājām! Savādāk būtu visu dienu lipinājusi video. Aizbraucām uz Jūrmalu uz MadamBrioš - pēc gardākās kūkas " Mākonīša", ko vakarā notiesāt pie tējas krūzes un kādas jaukas filmas, starpcitu vecrīgā arī ir MadamBrioš un šīs pašas kūkas vēl var iegādāties uz Elizabetes un Valdemāra stūra ( Ieeja no elizabetes). Un pēc kūku iegādes devāmies lieliskās pusdienās uz FACES restorānu. Nommm, tur viss ir pasakaini gards, atmosfēra brīva un apkalpošana nepārspējami laba :) Kopā ar glāzi gardum gardu aperolspritz un sarunām, šī vieta šķita vēl 10x burvīgāka kā tā ir patiesībā :)
Un kā gan bez piedzīvojumiem? Kungi no blakus galdiņa vēlējās, lai mēs pakavējamies vēl ilgāk, un uz mūsu norādi, ka Lindai ir jāstūrē atdeva mazu padomiņu, ja kādreiz sanāk iedzert, tad vajagot muskat riekstu tā kārtīgi pakost un, tad alkometrā nerādoties patiesība :) Nāksies mājas apstākļos izmēģināt un saprast vai tas bija vienkārši "pick up line" vai arī tiešām noderīgs padoms :) Beigās jūru praktiski neredzējām, jo vakarā pilsētu ieskāva migla un atgriezās drūmais aukstums. Tā arī beigās vakaru aizvadīju turpinot video lipināšanu un ēdot savu mākonīti gultā.
Kā jums pavasarī? Motivācija visam ir? Un kā jūs sevi iepriecinat, kad daudz pastrādāts? :)


Post Comment
Zanda teica...

Tas par to muskatriekstu ir taisnība. Nebiju ar tādu dzirdējusi līdz paziņa neizstāstīja. Ne jau tas, ka man vajadzētu, jo nav pat vadītāja apliecības, bet interesantam faktam, forši tādas lietas uzzināt :D

Unknown teica...

Wow, re kā, tagad jāsāk palēnām ticēt, ka muskatriekstam ir super spēks :D Es noteikti negribu testēt cik reāli tas darbojas, bet tieši tā- faktam, tas ir kas ļoti interesants :)

Auto Post Signature