Top Social

Shower Time

Long and lovely shower time!




Hair: 
DOVE Advanced Hair Series- regenerate nourishment shampoo, rescue cream mask, hair serum in-oil ( for damaged, extremely distressed hair ) 

Body in shower: 
COLLISTAR- reshaping mud-scrub sos critical areas ( x-press 3min ) 
LAMAV- Coffee bean body scrub ( organic skin care) 
LAGONA Naturkosmetik - Granatapfel caring shower cream ( bio, vegan ) 

Body after shower:
BIOTHERM - Lait corporel anti-drying body milk
YVES ROCHER - repair lotion extra dry skin
EVELINE Cosmetics - slim extreme 4D sliming cream
Post Comment
Camille Sugar teica...

Man no Logonas ir roku krēms un ķermeņa eļļa ar granātāboliem - ļoti patīk abi :)

Elīna Š. teica...

Man šāda tipa raksti patīk vislabāk. :)

Unknown teica...

Es vēl pilnīgi jauniņā Logonas klubiņā, bet dušas krēms jauks. :) man jau dikti patīk vis bio, eko, vegan šmeko produkti. Tik reizēm tie ķīmiski sniedz , tik labus rezultātus, ka nespēju no tiem atteikties :)

Unknown teica...

Prieks, ka patīk, bet vai nešķiet, ka kaut kas trūkst?

Zanda teica...

Man arī šādi raksti ļoti patīk, bet prasās nedaudz background stāsts un kaut divos vārdos, kā Tev patīk vai lieto :) Vai par Logona būs arī plašāka atsauksme?

Unknown teica...

Paldies par komentāru ;) šis saucas iegāju dušā!
Ļoti daudz lietoju skrubjus - gandrīz vienmēr! Tieši augšstilbiem un dibenam, tad labāk visi krēmi iesūcas un darbojas :)
Par Lagona būs plašāka atsauksme! ;)

Laura teica...

Biotherm pieniņš man vairāk ir tāds vasaras produkts dēļ svaigās smaržas un vieglās konsistences, bet lielisks jebkurā gadījumā!
Vai no tā Eveline krēma ir arī kāds efekts? Man šobrīd ir krievu Čistaja ļiņija pretcelulīta skrubis un krēms, tiešām patīk. Gludāka un stingrāka āda pēc tam.

Unknown teica...

Es BIOTHERM ar ierindotu vasaras produktos, bet es krēmus lietoju pa zonām, piemēram dekoltē, pleciem, mugurai man neprasās treknu, tur arī lietoju vieglu, kājām
Biezus, treknus. :) tapēc vienā reizē varu vairākus podiņus lietot. :)
Bet par EVELINE - man ļoti patīk - pirkšu atkārtoti, tur gan liela izvēle, bet šis ir ar sildošo efektu- ziemai perfekti. Sporta zāle+ šis krēms ir smuks dupsis un augšstilbi :)

Auto Post Signature