Top Social

[ Beauty ] Inglot AMC bronzing Powder and +

March 8
Hey Girls! 

ENG: Ouh, womens day... 8th of march. That was a super fun day for me :) I did a class on INGLOT store Riga showing tutorial on a light and easy day make-up for spring. Then afterwards I did a little shopping adding some new products to my kit- like 2 eyeshadows & a bronzing powder... Bronzing powder is good all year around, but.. Spring, summer season is a must. So added another shade to my collection .. cool brown.. As I am working with INGLOT for almost a year soon - This bronzing powder became my all time favourite as it suits most of the skin tones and if it works like that- I have to put it in my kit. AMC bronzing powder Nr 75
Second I got 2 more eyeshadows I was missing in my eyeshadow palette. Satin pink and light green. The satin pink is a replacement for My Make Up For Ever 125. Used this one since I work as a make- up artist... but as I discovered that the last shadow they sold to me was tester. OH no .. no way I will go and but full price there another one. So I did find almost 1:1 shade from INGLOT - 397. Love it... 
Did get as well light green that I like to pair up with brown, gold, red, pink, blue and so on... as it has such a fab texture. Shade nr 16. 
So I did buy myself a treat on 8th or march. So My Spring has begun. As I already had put on my rollerblades twice. :) Love rollerblading it is so much fun and you do such a good workout with your legs & but too :) 
Have you tried INGLOT shadows? Do you have your favourite shades tho? Would really like to hear your numbers :) 
Love & hugs my dears :) 
Have a good one!

LV: Ah, sievieš diena.. 8 Marts. Tā tik bija jautra dieniņa. Novadīju viegla  pavasara make-up demonstrāciju INGLOT Riga plaza veikalā. Pēc viņa nedaudz iepirkos pati priekš sevis. Papildināju savu profesionālo koferīti. Iegādājos 2 ēnas, kurām bija vietiņa paletē un bronzera pūderi, kuru noskatījusi biju jau kādu laiku. Strādāju Inglot veikālā jau gandrīz gadu un šis bronzeris ir ikdienā kļuvis par pieprasītāko man pašai, jo piestāv gandrīz jebkuram sejas tonim. Tā kā tuvojas pavasaris un nav arī aiz kalniem vairs vasara, tad jauns bronzeris kolekcijā nepakaitēs :) Tonis vairāk vēsi brūns, ideāli, lai viektu sejas korekciju. AMC bronzing powder Nr 75
Otrais kas iekrita manā iepirkumu groziņā bija divas acu ēnas. Satīna viegli rozā tonis un gaiši zaļš. 
Satīna rozā ir aizvietotājs manam Make Up For Ever tonim nr 125. Šis tonis manā paletē ir kopš darbojos kā vizāžiste , bet kad atklāju, ka pēdējā ēna šajā tonī, kuru biju iegādājusies bija testeris.. ah vai, šķiet, ka zuda vēlēšanās tērēt 3x lielāku summu par ēnām.  Tā nu esmu atradusi gandrīz 1:1 toni no INGLOT ēnu sortimenta. Nr 397. Ļoti patīk. Tātad iegādājos arī zaļo, kuru man patīk kombinēt ar brūnu, zeltu, rozā, zinu un tā var turpināt.  Ļoti patīk tekstūra, pigmentācija un klājums. Nr 16.
Tā nu es sevi palutināju 8 martā. Mans pavasaris ir iesācies krāsaini. Pie tam jau divreiz esmu bijusi izbraukt ar skrituļslidām. Tik ļoti patīk skrituļot. Kā arī labs sporta treniņš gan kājām, gan dibenam. 
Vai esat mēģinājušas INGLOT ēnas? Vai jums ir kādi mīļākie toņi? Gribētu uzzināt jūsu ciparus :)
Mīlestību un apskāienus dārgie mani :)
Lai jums laba!





Post Comment
Bubio teica...

Bronzerim tonis izskatās ļoti labs, iešu skatīt! Man gan nav pie rokas Inglot ēnas, nevarēšu nosaukt cipariņus, man ir bronzīgās, visas kā viena ļooti patīk. Pēc Tava raksta sāk gribēties arī ko krāsaināku! :)

Camille Sugar teica...

Laura, kā domā - tādai siniegbaltītei kā es arī šis bronzeris varētu derēt? Vai man vispār labāk turēties no tādām lietām pa gabalu? :D Inglot ēnas esmu tikia dāvinājusi māsai - viņai dikti patīk, bet toņus galīgi neatceros :(

Zanda teica...

Bronzeris izskatās ļoti labs, bet tas tonis man šķiet, ka būs pa tumšu. Redzēs, labāk dzīvē pārbaudīt un tad kaut ko vairāk spriest ;)

Unknown teica...

Krāsains nāk ar pavasari :) Man ar ar vien vairāk krāsas gribas :) Un nu jau kā jau zināms ceru, ka taps daudz forši video ;) Būs gan nepieciešama jūsu palīdzība, bet sāksim ar mazumiņu :)

Unknown teica...

Es domāju, ka kā sejas korekcijas veikšanas produkts, derēs noteikti, kā bornzeris mazāk... es izvēlējos šo, jo der man un der lielākai daļai cilvēku, ko esmu krāsojusi. Pati arī kādu gadu jau solāriju redzējusi nēesmu :)

Unknown teica...

Kā jau zināms, tad visu, ko iespējams iegādāties INGLOT uz vietas arī var pamēģināt, tā kā droši uz veikalu un pārliecinies uz sevis :)

Tori Stern teica...

Love all these beauty brands! and your blog header is AMAZING!

I would love if you checked out my blog, www.Folio-V.com

xx Victoria

Unknown teica...

Thank you dear! Happy to hear about the header. :) will check your blog ;)

Mariola teica...

pretty great products, nice palette :)
check out our blog too :)

Unknown teica...

Thanks, yes the products are really good. Have you tired inglot? :)

Unknown teica...

Lovely colors!!! Love that palette♥

Lakshmi in Trance

Auto Post Signature