Top Social

[ Style ] SheInside

Hey, My Lovely readers!

ENG: Today about online shopping & my recent order from SheInside.com
Well, I like this site for a while, and almost each time I get such a surprise when I receive the package. This dress I ordered Is almost more beautiful in person than  it was in these beautiful pictures. Material are really good and the dress is a high quality piece. Size S fits me perfect. Already can't wait to wear it. Long sleeves during the winter is such a cool thing.
Have you ordered anything from SheInside? 
Oh, by the way free shipping, no additional payments.
The dress can be found HERE 
By the way - it is SALE time on SheInside.com ;)
Have a lovely day,
With Love
L.

LV: Vispār jau jāskrien uz darbu, nevis jāraksta, bet nevarēju nepastāstīt. Šodien par manu iepirkšanos internetā un konkrēti SheInside.com (visu pērku pati, par brīvu man neviens neko nedod ) 
Šis saits man patīk jau kādu laiku, ne viens vien apģērbs man skapī ir tieši pasūtīts pie viņiem. Un katru reizi viņi mani pārsteidz ar kvalitāti- tā ir ļoti laba. Šī kleita dzīvē pat izskatās labāk kā bildēs. Labas kvalitātes materiāls, odere arī ir, S izmērs der kā uzliets. Jau nevaru sagaidīt, kad varēšu to izvest ielās :)  Garās piedurknes ziemas laikā ir tiešām ļoti prakstiskas.
Vai esat ko sūtjušas no SheInside? 
Starpcitu bezmaksas sūtīšana un nekādu papildus maksājumu pie saņemšanas.
Kleitu var atrast ŠEIT
Starpcitu patreiz saitā valda ATLAIDES ;)
Lai jums jauka diena,
Ar Mīlestību
L.












Post Comment
Bubio teica...

Vai, tik labi izskatās Tev! :)

Ieva Zandere teica...

Kolosāla kleita, un Tev izskatās lieliski! :)

Anonīms teica...

jau kādu laiku arī metu acis uz šo! tev izskatās burvīgi, varbūt arī beidzot jāpasūta!

Unknown teica...

Paldies. Mans priecīgs

Unknown teica...

Kleita dikti skaista un neizskatās prasta :)

Unknown teica...

Manuprāt jāpasūta gan ;) cena ar manuprāt ļoti patīkama :)

Velvet mimosa teica...

Perfekti!
Es toreiz pasūtīju to krāsaino karavīru kleitu - man patīk! :)

Elīna teica...

Kleita un Tu kā pasaka! :) žēl, ka ziloņizmēru tur nav :(

Unknown teica...

O jā, karavīr kleita gaida savu pavasara iznācienu :) tā man ar dikti dikti patīk. :)

Unknown teica...

:) mmiiii ... pietvīku. paldies mīļā :) Un negribu dzirdēt neko par ziloņizmēriem... mēs visas esam skaistas ;) un neatkārtojamas.

Evita,44dz. teica...

Sveika!

Esmu noskatījusi to saitu, bet netieku gudraar izmēriem. Ja nēsā S, vari lūdzu pateikt savu garumu un apmēram svara kategoriju:)

Unknown teica...

Tā, es nēsāju S, bieži vien ņemu arī xs, bet par lielu var iešūt, par mazu neizdarīšu neko, tapēc ņēmu S. Man ir plati pleci, nav diezko izteiktas krūrtis, kkāds vienkāršais B .. un jāsaka, ka baigi pieēsties kleitā nevaru. Svars aptuveni 53 kg varbūt mazāk - rīt svēršos :)

Evita,44dz. teica...

Paldies, izskatas, ka ar 172, 58 kg un C krutim, nemsu m:)

Auto Post Signature