Top Social

[ Style] Casual greens

Hello, my Royal family :) 

ENG: Today Update on a real Latvian winter ;) It is not so cold and at this minute snow is even melting, but on tuesday night I opened a snowboard season on the hill... so it was cold enough.. But my wednesday look  was really green :) The sweater I am wearing bought just few days ago- Love the colour and it is a little twin to my coat. This sweater is from Reserved - by the way I hadn't bought there anything for years. Will see how long this peace will last :) Green pants are from Zara, coat - old I mean really old from Dorothy Perkins..  Moon boots from Italy. Love them- they are my favourite winter  foot wear. It doesn't look very feminine, but at least my feet are warm, dry and happy. Scarf Is from "I don't remember"  - is it a good name for a shop? I rarely remember where I buy things If they are spontaneous buy. I guess green is a good colour. Like it a lot.  If we are speaking about me - then I am really tired, I have so much to do. But at least next week I have off - I was supposed to go on a skiing trip.. but oh, well.. life is so full of unexpected things.. But why not spend my holidays here in Latvia...  we still have a few places where to go and have some fun on the hill...
I hope that I will rest good.. So I can survive this crazy Christmas/New year time... 
Oh, I will throw a Christmas Give a way on my next post.. so don't miss that ;) 2 persons will get something new in their beauty bag. :)

LV: Šodien ieskats īstā Latvijas ziemā ;) Nav gan auksts un šajā brīdī sniegs pat kūst, bet otrdienas vakarā  es atklāju snowborda sezonu uz kalna. .. bija gana auksts. Bet mans trešdienas komplektiņš bija ļoti zaļš. :) Džemperi es nopirku dažas dienas atpakaļ- mīlu krāsu, un šķiet ka šis ir mazais dvīnītis manam mētelim. Džemperis ir no Reserved - starpcitu, nebiju tur neko iegādājusies gadiem. Redzēsim kā šis apģērba gabals nēsāsies. :) Zaļās bikses ir no Zara, mētelis - vecs, es domāju ļoti vecs no Dorothy Perkins.. Moon Boots no itālijas. Mīlu šos zābakus, mani mīļākie ziemas apavi. Neizskatās diez ko sievišķīgi, bet vismaz manas kājas ir siltas. sausas un laimīgas. Šalle ir no " Es nateceros" - vai labs nosaukums veikalam? Es reti atceros, kur tieši iegādājos spontānus pirkumus.  Manuprāt, zaļa ir laba krāsa. Man tā ļoti patīk. Ja vēl parunājam par mani pašu, tad esmu ārpārtīgi nogurusi, man ir tik daudz ko darīt. Bet vismaz nākam nedēļ man ir atvaļinājumus- man bija plānots doties ceļojumā uz kalniem, ah, bet dzīve ir tik pilna ar neparedzamām lietām. Bet kapēc gan nepavadīt atvaļinājumu tepat Latvijā... mums tak ir dažas vietas, kur aizbraukt izbaudīt kalnu burvību .. 
Ceru, ka sanāks arī labi atpūsties, lai varu izturēt trako Ziemassvētku/ Jaungada laiku.. 
Ah, es rīkošu Ziemassvētku Giveaway ( apdāvināšanu) nākamajā ierakstā , nepalaidiet garām. ;)
2 cilvēciņi tiks pie kā jauna savam skaistuma maciņām. :) 








ENG: Wish you a fabulous end of the week ;) be Happy and remember there are no bad times all the time... after bad times comes very good ones. I have to remind my self this time to time :) 


LV: Novēlu jums pasakainu nedēļas nogali ;) Esiet laimīgi un atceraties, ka ne jau visu laiku ir slikti.. pēc sliktiem laikiem vienmēr nāk ļoti labi laiki. Man tas sev ik palaikam arī ir jāatgādina ;) 
Post Comment
sandy sandhu teica...

Super amazing.
Love
Want to follow each other on GFC?
New Post Fashion Talks

SantaKudreņicka teica...

krāsu salikums ir kolosāls. :)

Unknown teica...

Thank you. :) happy to hear

Unknown teica...

Paldies, es esmu tomēr krāsu cilvēks. man tā ir kā terapija :)

Auto Post Signature