Top Social

[Beauty] - Empties November


Hey, My Beauty Moguls ;)

ENG: Today short update- my empty beauty products during november. I Am trying not to buy new things cause I have to get rid of all the products I have- I can't even properly try them cause I used to use one day one, other day other.. and so on. Now I use the same product till it is empty. So just a few products are empty this month. 

LV: Šodien īss raksts par maniem 'Tukšajiem" novembra produktiem. Es cenšos nepirkt jaunus, jo man jāatbrīvojas no tā, kas man ir iekrājies. Es pat nespēju visu prātīgi izlietot un novērtēt, jo vienu dienu lietoju to, otru kaut ko citu un tā visu laiku. Tagad cenšos izlietot vienu produktu no vietas un nemiksēt. Tāpēc šomēnes atkal tik daži produkti.





1. Make Up For Ever - Stop shining- mutinying gel.  - using this again and again and again and again as a base under make-up for tv or photoshoots and for brides on t - zone. Nothing more to say as I am buying this over and over again for years.. :) 9/10 / lietoju šo atkal un atkal kā bāzi zem make-up uz filmēšanām, fotosesijām un līgavām- t- zonā. Nav daudz ko teikt- ja jau gadiem atkārtoti pērku :) 9/10

2. L'Oreal Eye and Lip Make-up remover for waterproof make-up - I't won't change I guess... again the same make-up remover :D 10/10 / Man šķiet, ka tas nemainīsie... atkal un atkal tas pats kosmētikas noņēmējs... :D 10/10

3. Salone Real Cream Ph 4 mask for damaged hair Alfa Parf Milano - Ok, about this will be review in the next post as I am bleaching my hair it is like a must in my hair care collection - I should say that It should be a must in everyones must if they are colouring their hair! 9/10 / Labi, par šo būs atsauksme manā nākamajā ierakstā, jo tā kā es balinu un gaišinu matus, tad šis ir obligāts products manā kopšanas produktu kolekcijā. Man jāsaka, ka šis būtu noderīgs ikvienam, kurš krāso matus! 9/10

4. John Galliano - Parlez moi d'Amour - eau de toilette - Love them! I have like 2 different ones... but there are more in this collection. This was my first one from Galliano scents and I will buy it again. Totally love the sweet scent and it holds well. This one is I guess the best from all collection ( Pink colour) I have as well green one- it is more fresh... But about that I will tell when I will run out of it! ;)9/10/ Mīlu viņas! Man ir divas dažādas.. bet kolekcijā ir vēl vairāk, šis bija manas pirmās Galliano smaržas un es viņas tūlīt pirkšu atkārtoti. Dievinu saldeno smaržu un turns ar brīnišķīgi.  Šīs no visas kolekcijas man patīk Vis vairāk ( rozā krāsā). Man ir arī zaļā krāsā- tās ir vairāk svaigas, bet par tām stāstīšu, mad izlietošu ;) 9/10

5. L'Oreal Elvital Color-vive post-coloration treatment- sorry- I don't get this product- maybe it really helps my hair after coloration, but there are no visible signs. Hairs don't get straighter, stronger or better. The price is really low- and I should say that this is a cool product for travelling - 40 ml size - is perfect for a short travels- cause the product will be enough for two times as a conditioner. 4/10/ piedodiet, šo produktu es nesaprotu- varbūt tas tiešām palīdz pēc matu krāsošanas, bet es vizuāli to neredzu. Mati nekļūst taisnāki, stiprāli vai labāki. Cena gan ir zema un jāsaka, ka šis ir labs products ceļošanai- 40ml izmērs ir ideāls īsiem ceļojumiem- pieties divām reizēm kā balzāms. 4/10

6. Victorias Secret - Eu de Parfum spray - Dream angels heavelnly -  This is one of the 7.5 ml bottles I got in a VS selection box. This one is really feminine  and tasty scent. If you have a chance smell it and try it  - If I will be somewhere I can buy it I will take a full bottle of Angel scent as well. 9/10  / Šī ir viena no 7.5  ml pudelītēm, las bija VS smaržu selekcijas kastītē. Šis aromāts ir sievišķigs un " garšīgs" ... Ja gums ir iespēja pasmaržojiet, jo ja man kaut our būs iespēja , es noteitki paņemšu pilno iepakojumu Enģeļu atomātam. 9/10

ENG: Have you tried anything of this... about the make-up remover you don't need to answer... In my next posts I will add them In pictures but won't write anything ... :D By the way I hope you all are well. I wish you the best, luck and health. May this day is magical for you! with Love - L.

LV:  Vai esat kādu no šiem produktiem mēģinājušas.. par kosmētikas noņēmēju varat neatbildēt :D nākamajos ierkastos to iekļaušu bildēs, bet aprasktu neveidošu.. Starpcitu - ceru, ka visiem viss ir labi. Vēlu visu to labāko, veiksmi un veselību. Lai šī diena jums ir maģiska! Ar mīlestību- L.

Post Comment
Camille Sugar teica...

Loreal kosmētikas nonēmējs arī man ir topā :)

Unknown teica...

Man jau kauns pat viņu bildēt :D kaut gan tikai otrais ieraksts pēc ilga laika.. BET - nu nekas... Turpmāk likšu tālākajā plānā... :D

Elīna teica...

Es L'Oreal noņēmēju tagad krāpju ar citiem - Garnier arī tīri ok. :)
Smaržas vienmēr aizmirstu veikalā pasmaržot. :)

Unknown teica...

Oi, esmu citus noņēmējus ar cienu, tik man ar šo vis viegāk ir ātri notīrīt jebkuram , jebkādu kosmētiku. Gan tīros pigmentus izberst no ādas, gan 4 kārtās uzklātu ūdensnoturīgo kosmētiku. Šis noņēmējs tāds drošs strādāšanai ar klientiem un nezināmo :) :D

Unknown teica...

Oi, esmu citus noņēmējus ar cienu, tik man ar šo vis viegāk ir ātri notīrīt jebkuram , jebkādu kosmētiku. Gan tīros pigmentus izberst no ādas, gan 4 kārtās uzklātu ūdensnoturīgo kosmētiku. Šis noņēmējs tāds drošs strādāšanai ar klientiem un nezināmo :) :D

Auto Post Signature