Top Social

[ BEAUTY ] December Make-up Wishlist

Hello, Pretty!

ENG: Today I share not even my wish list & must have & desperately need products!
Lustre drops is all Pro MUA product - I need it too! And MAC Fix+ is the second one- I totally forgot to buy it In London at Imats - cause I saw how Kabuki was using it on the stage and he told that it is a really cool product. Now I need it like an air! :D  Tom Ford Violet Blonde brought out my wild side- this scent is so me! Mac Mineral powder is amazing - I've been using shade - Give me sun! and I wan't more shades- it is amazing product! And need more Deep red shade lipsticks for winter season and the day when I will have a Hollywood smile :D This year bloody read is everywhere - nail polishes, lipsticks, eyeshadows.. clothes, accessories- you name it! 
Do you have anything from this list? Or you can tell me what you think, have heard? 

LV: Šodien dalos ar jums manā vēlmju un neprātīgi gribu/ vajag sarakstā! Lustre drops ir visu Pro vizāžistu produkts- man viņu arī vaig! Mac Fix+ ir otrs must! - es galīgi aizmirsu viņu nopirkt, Londonā, kad biju IMATS izstādē- es redzēju, kā Kabuki viņu izmanto uz skatuves un arī viņš viņu nodēvēja par maģisku produktu.  Tagad man to vaig kā gaisu! :D Tom Ford Violet Blonde ( pieejams Douglas) izvilināja manu mežonīgo puis- tik ļoti mans aromāts! MAC- mineralize pūderi ir fantastiksi- man ir tonis - Give Me Sun! - girbu vēl arī citus. Un man vaig vēl tumši sarkanu toņu lūpukrāsas- ziemas sezonai un dienai, kad tikšu pie holivudas smaida! :D  Šogad asiņaini sarkanā krāsa ir visur- nagu lakās, lūpu krāsās, acu ēnās.. drēbēs un aksesuāros.. tik nosauciet! 
Vai jums ir jau kaut kas no šī saraksta?  Vai varbūt varat pastāstīt, ko par šiem esat dzirdējušas/




December Make-up Wishlist


Post Comment
Velvet mimosa teica...

Es laikam tiešām Grinčs, nav višlista! :D
Sarunāju ar sevi, ka man vajag tikai acu krēmu, pie tā arī pieturos!

Auto Post Signature