Top Social

BIOTĒKAS JAUNUMI - LOGONA dabīgā kosmētika


Man ir bijis tas prieks iepazīties ar jauniem produktiem no LOGONA zīmola, kurš pieejams Biotēka veikalos un (Bio.lv).  3 no 4 jaunumiem nonāca uz mana skaistuma plauktiņa, bet vienu, kas paredzēts kombinētai ādai, nodevu lietošanai in testēšanai savai draudzenei Līgai. Man ļooti patīk dabīga kosmētika un viss kas ir BIO, bet protams, mana kāja reizēm paslīd arī uz lielajiem zīmoliem, kuri ne tuvu nav dabīgi. Bet es ļoti novērtēju visu to labo, ko sniedz dabīga kosmētika un līdz šim viss ko esmu lietojusi no LOGONA Man ir ļoti paticis. Micelārais ūdens ir mans favorīts, bet arī burkānu krēms man ļoti patīk! :) Meitenes vai Jums ir kāds LOGONA favorīts vai varbūt kas cits no Biotēkas piedāvājuma? Ah, es šodien tiku pie Biotēkas klienta kartes :) Happy me! Arī Jūs to varat, sakrājot čekus 100 euro vērtībā!

Post Comment

Auto Post Signature