Top Social

Beauty, Fashion and Lifestyle blog

Fitness at home! Arm workout



LV: 5 vienkārši uzdevumi, kuriem nepieciešamas hanteles, vai ūdens pudeles, vai kāds cits 1,5-3kg smags priekšmets. Ja nekad rokas nav trennētas, tad pilnīgi pietiks sākumā ar,1,5-2kg smagām hantelēm.
Katru uzdevumu izpildam  3 piegājienos katrā pa 20 reizēm. Starp piegājieniem kādu minūtīti atpūšaties.
Ja šos vingrinājumus veiksiet regulāri, tad brīdī, kad nav jāpieliek nekāda piepūle, lai visus piegājienus izpildītu ir jāpalielina hanteļu svars. Muskuļi pēc dabas ir slinki, tie ātri centīsies adaptēties slodzei. 
Secība kādā izpildat vingrinājumus nav svarīga. 
Labrprāt dzirdētu no jums kādus vingrinājumus jūs pildat, lai trenētu rokas. :) 

ENG: Well hello, let's start with arms, as we don't want that they flabby when the spring seasons starts. So here are few exercises that can be done at home or in the gym. So use 1,5-3kg heavy weights. Start with lighter weights and when you feel that it is too easy to do those exercises only then change the weight. 
So each exercise 3sets and each set 20times 
Would like to hear how U train your arms? 





Pictures I found on Facebook! :) 
Post Comment
Ierakstīt komentāru

Auto Post Signature