Top Social

Expo Beauty series #3 AVON cosmetics


Avon nutraeffects mitrinošs SPF 15 dienas sejas krēms


Šodien par jaunumu no AVON, kuru varēsiet atrast arī Expo Beuaty izstādē, ne tikai katalogā vai pie konsultanta. No Avon man pašai patīk Naturals līnijas ķermeņa spreji, Solution kremi un bb kremi, Matiem šadas tādas eļļiņas ir super, un lūpu spīdumi, kas piešķir apjumu arī ir izcili :) Jāsaka, ka Avon piedāvā ļoti plašu produktu klāstu, kur ik vviens atradīs sev ko noderīgu. Šodien par jaunu un man jāsaka super vasarīgu kremu.

Mitrinošs sejas krēms ar spf 15 Active Seeds kompleksu un čia sēklām, kas zināmas kā bagātīgs antioksidantu avots. Veidots, lai spēcinātu ādas aizsargslāni, palīdz aizsargāt ādu pret vēja,aukstuma un sausa gaisa sausinošo iedarbību.. Piemērots jutīgai ādai, hipoalerģisks, nesatur parabēnus un krāsvielas. Nodrošina ādai mitrināšanu 48 stundu garumā un sniedz barojošas vielas, lai atjaunotu ādas skaisto un veselīgo izskatu. Piemērots visiem ādas tipiem.

Atverot krema bundulīti un pasmaržojot to, es vienā acu mirklī atgirezos Sicīlijā, kur pabiju 2014. gada aprilī. Ak, cik pavasraīgs, svaigs un patīkams aromāts. 100% svaiguma, aizsardzības un vasaras viegluma sajūtas. Krema tekstūra ir īapši viegla. Ideāls variants zem grima, vai tiem, kuriem nav nepieciešams un neprasās biezs un smags barojošs dienas krems. Šis būs kā rīta rasas pieskāriens sejas ādai. 
Es esmu gatava startēt vasarā :) 

Noteikti daudzas no Jums ir lietojušas AVON un noteikti ir kāds produkts, kuru ieteiktu! Kuri būtu Jūsu favorīti? 

Siltu, saulainu, priecīgu un izdevušos dienu!
Es šodien dzīvošos pa augstskolu ;) Un vakarā RFW Afterparty :) wuhuu… 

p.s. nākamo rakstu gaidat Jau rīt - Pastāstīšu par kosmētiku, kuru varēsiet atrast Expo Beauty izstādes ietvaros. 



Post Comment

Auto Post Signature