Top Social

PARIS on my mind

LIFE'S TOO SHORT TO WEAR BORING CLOTHES

Varbūt tas nav apzināti, bet varbūt tomēr kaut kur dziļi, dziļi manā sirdī mīt viens pamatīgs romatiķis.  Jau labu laiku manu telefona ekrānu sargā Parīzes simbola - Eifeļa torņa attēls. Esmu Parīzē bijusi vienu vienīgu reizi pirms 10 gadiem un atrados tur mazāk par 24 stundām. Bet Mulenrūžā es pabiju, Eifeļa torni pa gabalu es redzēju, Triumfa arkai un Luvrai sanāca noslīdēt garām ar auto, jo mums bija lieliska pavadone - Marija Naumova :) Paldies viņai par Parīzes šarma noķeršanu tik īsā laikā, par iespēju baudīt pusnaktī Parīzes gardākās krepes. Un pat negantais lietus nespēja sabojāt to īso mirkli, kuru man bija iespēja tur izbaudīt. Sajūta, ka tūlīt skatīšos avio biļetes uz Parīzi :)
Un ja tā, tad savu pērļoto bereti noteikti ņemšu līdz. Vispār parīzietes un viņu stils tiek slavināts visā pasaulē, cik tas ir elgants, pārdomāts, sievišķīgs un gaumīgs. Viena mana mīļa grāmata ir "Parisian Chic" A style guide by Ines de la Fressange , kurā aprakstīti gan pārdomātas garderobes pamati, gan noderīgi padomi. Bet man personīgi šķiet, ka to stilu, kuru citi mēdz tā apbrīnot veido pašas sievietes pārliecība, harizma, raksturs un dzīves pieredze. Padalīšos ar dažām Ines de la fressange atziņām, kuras, manuprāt, ir vērtīgas:
  • Matching shoes and bags immediately age you by 10 years. Ines de La Fressange
  • Buying a matching blouse and skirt from the same store is a crime. A clever mix of chic and cheap hits the jackpot. Know how to mix styles and labels. Ines de La Fressange
  • The secret of great style is to feel good in what you wear. Ines de La Fressange
Man vienmēr šķiet, ka skaisti izskatās sieviete, kura ir apmierināta ar savu iekšējo un ārējo pasauli, kura nekautrējas būt pati, kura iedvesmo un uz kuru ir vēlme atskatīties. 
Katru reizi kā iepērkos online veikalos man sev rodas jautājums- vai Tev Laura ir savs stils? Man patīk tik daudz un dažādu lietu, tik daudz dažādu zīmolu, materiālu, piegriezumu. Un tā, es no viena saita pasūtu kaut ko vienkāršu, no cita kaut ko stilīgu un vēl no cita, kaut ko pavisam atšķirīgu. Un laikam jau arī tas ir mans stils, sauksim to par eklektiku. Man patīk ģērbties atbilstoši noskaņojumam, atbilstoši notikumam. Ja māksla, tad kreatīvi, ja balle, tad eleganti, ja ikdiena, tad ērti. Un man ļoti patīk iepirties internetā, kur var atrast visādas pērles :) Piemēram ASOS, SHEIN un NA-KD fashion saitos. Rīgā veikalos kaut kā nespēju neko ieraudzīt, vai viss šķiet tik ļoti vienāds un jau kādam redzēts. :/ 
Kādi ir jūsu apģērba pirkšanas paradumi?  Iepērkaties internetā? Vai Jums ir mīļākie saiti? Un starpcitu vai kādreiz esat kaut ko nopirkuši, jo to esat redzējuši kādam mugurā instagram vai blogā? 
Foršu nedēļu manas skaistās!
Tiekamies jau piektdien ar mājsaimnieču rakstu ;) 
 Jeans- Guess( Denim Dream), blouse- na-kd.fashion, hat- SHEIN, watch- Tommy Hilfiger, shoes- Kurt Geiger, errings - Reserver, lipstick - YSL tatouage couture matte satin nr 16

Post Comment

Auto Post Signature