Top Social

Feminine things

"Learn how to take care of yourself so that the man you marry is the man you choose to be with and not just the man who will take care of you." #GIRLBOSS







L'Oreal Paris - lip Gloss 304 Ruby Opera



* Augusts tāds saulaināks un siltāks, tapēc brīvajā laikā vairāk dzīvojos apkārt- iepazīstu jaunus restorānus, vietas un cilvēkus. Pirmo reiz biju restorānā Ozīriss- lielisks tāpat jaunums, bet jau divreiz esmu bijusi Naples( andrejostā) - arī ļoti patīk. Picas tiek ceptas malkas krāsnī. Pirmo reiz uzkāpu Cabo cafe uz stand Up Paddle ( SUPS) un iemīlējos šajā pasākumā- 1h ar instruktoru 23eur, vismaz 1x instruktoru noteikti vajadzētu paņemt. Kalnciema kvartālā ar šovasar esmu noķērusi labāko ballīti kopā ar  draugiem un Jaunā Rīgas Teātra muzikālo pavadījumu, kā arī atlikušajā brīvajā laikā sanāk uz randiņiem staigāt. :) Kosmētiku lietoju vēljoprojām uz daudz, kopjošo kosmētiku tik pat un ne mazāk. Sporta zāli apmeklēju vēljoprojām ļoti apzinīgi- vismaz 3x nedēļā. Gaļu neēdu nu jau 3 gadus :) Wuhuu… Bet labs vīns garšo tik pat un vēl pat vairāk. Vienīgais, kas patreiz pietrūkst ir savs dzīvoklis, sava miera telpa, sava oāze, bet to esmu atlikusi - neaizmirstamu notikumu dēļ. Esmu pieteikusies Oktobrī uz 12 dienām doties piedzīvojumā pie okeāna! Kopā ar 10 nepazīstamiem cilvēkiem atklāšu un apgūšu sērfošanas burvību. Uh, jau nespēju sagaidīt- biļetes jau kabatā, tātad atpakaļ ceļa īsti nav ( Ir, bet ļoti neizdevīgs) :D 
Nu tad ko būšu arī izpildījusi savu šī gada TO DO List- apmeklēt vismaz vienu valsti, kurā neesmu bijusi - PORTUGĀLI. Ja kādam ir ieteikumi, ko var apskatīt vai kas jāpagaršo vai jāizdara Portugālē, tad klājiet vaļā un neturiet pūrā. Došos es uz Algarve - Saulainie Portugāles dienvidi. Precīzāk Armacao De Pera. Lūk, nobeigumā dažas bildes, kuras mani iedvesmoja piedalīties šajā avantūrā. :) p.s. Ja kādu vēl šis intteresē ŠEIT ir iespēja!
Ceru, ka šīs atlikušās, pasakaini saulainās un siltās dienas cenšaties izbaudīt cik spējat. Vēlu Jums pa glāzei burbuļaina dzēriena nedēļas nogalē, kādu neaizmirstamu notikumu un laimes pilnu sajūtu krūtīs. :* Bučas- līdz nākamajai nedēļai! 
Ceru, ka sanāks Jums beidzot par to Londonu visu pastāstīt līdz galam :D 







Post Comment
Elina teica...

Malacis - brauc, izbaudi! Es Portugālē biju vairākus gadus atpakaļ, tiesa gan Ziemeļu daļā, konkrēti Porto, bet vislabākās atmiņas saglabājušās par šo valsti! :) Un uzsūc daudz saules enerģijas! Es šobrīd Kiprā esmu tika daudz sauli "pieēdusies", ka šķiet, ka vairs pat saskumt nemāku. :D
Aaaa... un citāts sākumā perfekts. ;)

SantaKudreņicka teica...

Tu esi viens malacis, proti baudīt dzīvi visā tās krāšņumā. Lai viss izdodas! :))

Unknown teica...

Jā, es šķiet no visiem par Portugāli dzirdu tik labākos vārdus :) Ticu, ka arī man patiks :) Kipra ar man ir sarakstā- noteikti zināšu kur vērsties pēc padoma, kad šis punkts tiks ielikts ceļojuma galamērķī :)
Citāts- man lika aizdomāties un saprast, ka tas ir svarīgi ;)

Unknown teica...

Paldies, Santiņ. Man gan līdz visam krāšņumam tālu, bieži vien jau kkādi iekšējie dēmoniņi klupina, lai baudītu visu, bet palēnām, maziem solīšiem dodos uz savu laimīgo zemi :)

Auto Post Signature