Top Social

COLGATE Max White Optic GIVEAWAY

GIVEAWAY 


              Colgate Max White One Optic produktu līnija piedāvā dažādus risinājumus Jūsu vajadzībām:

✓ Par vienu toni baltāki zobi tikai vienas nedēļas laikā ar Max White OneZobu pasta satur zobu baltināšanas paātrinātājus, tā droši noņem pigmentēto aplikumu un novērš 
zobakmens veidošanos. Ilgstoša lietošana palīdzēs saglabāt baltākus zobus ilgāk.

✓ Colgate MaxWhite One Active ar baltināšanu paātrinošajiem mikro-kristāliem,satur komponentus, identiskus tiem, ko izmanto zobārsti. Tās formula, kas spēcīgi iedarbojas uz pigmentu un veic zobakmens profilaksi, palīdz mutes dobumiem, kuros ir augsts pigmenta līmenis, iegūt vienu toni baltākus zobus vienā nedēļā.

✓ Pilnīgākai baltināšanai izmēģiniet Max White One Luminous. Tās SmartFoam sistēma veido putas, lai rūpīgi iztīrītu visu mutes dobumu, pat zobu starpas. Turklāt tā izdala baltinošās vielas, kas efektīvi baltina zobus no visām pusēm!

✓ Jaunā Colgate Max White One Optic apvieno, klīniski pierādītus optiskos zobu baltinātājus, kas atstaro gaismu un unikālas tīrošās daļiņas, kas droši notīra pigmentēto aplikumu, acumirklī padarot jūsu zobus gludus, tīrus un redzami baltākus.*
*Īslaicīgs efekts. Ilgstoša lietošana nodrošinās progresējošu baltinošo iedarbību un palīdzēs ilgāk saglabāt baltākus zobus.


*Kā piedalīties giveaway?
Esi mana bloga sekotājs Bloglovin un komentāru sadaļā ieraksti, kura ir tava mīļākā zobu pasta un vai balinošās zobu pastas tev ir aktuālas. Izloze notiks Raflectroper.
Un norisināsies no šodienas 8. jūnija līdz 14. jūnija 12:00 - laimīgie būs veseli 3, kuri savā īpašumā iegūs lielisku zobu kopšanas komplektiņu no Colgate.
Piedalīties var ikviens Latvijas iedzīvotājs, komplektiņus nosūtīšu ar Pasta stacijas vai Omnivas palīdzību.

a Rafflecopter giveaway





Paldies Colgate pārstāvjiem par Giveaway piešķirtajiem  produktiem.

Post Comment
Unknown teica...

Lietoju tikai baltinošās zobu pastas, esmu iecienījusi ROCS un Elmex.

AnnMaryJane teica...

Balinošas zobu pastas man ir ļoti aktuālas. Šobrīd mīļākās - Eliēr dūnu zobu pastas un Signal White now tūlītējam vizuālam efektam.

Liene teica...

Man noteikti nav vienas mīļākās zobu pastas, jo, līdzīgi kā ar citiem produktiem, ir sajūta, ka pierodu un vairs nav efekta. Šobrīd lietoju SPLAT Blackwood kopā ar melnu zobu birsti. Balinošās zobu pastas nav mēģinātas veselu mūžību, būtu interesanti notestēt :)

Betija Vuu teica...

mana pagaidām mīļākā zobu pasta ir Himalaya herbals mint fresh. man tā garša rada bērnības asociācijas, ta i savas funkcijas labi pilda :) baltinošās pastas lietoju pa reizei, bet ne regulāri. pašlaik ir kaut kāds Pearl drops.

mdiaana teica...

Mīļākā zobu pasta ir Elmex, ko lietoju reizi dienā, otro reizi lietoju kādu balinošu zobu pastu.

Anonīms teica...

Es lietoju pēdējā laikā arī tikai balinošās, parasti izvēlos SPLAT.

Unknown teica...

Mana mīļākā zobu pasta ir Vademecum complete.Man ļoti patīk ROCS balinošās zobu pastas. :)

Unknown teica...

Neesmu lietojusi balinošo, bet gribētu pamēgināt. Paslaik lietoju President

sieviskiba teica...

Manas milakas ir R.O.K.S zobu pastas un GUM. Esmu lietojusi ari balinoso bet ta vilnveidigi kad var manit ka kafijas dzersana pastradajusi savu netiro darbinu :D

MadamLaiton teica...

Mīļākās zobu pastas man nav. Baltinošās periodiski lietoju gan. Šobrīd tā ir Signal White Now, zila gluži kā blondajiem matiem domātie šampūni. Nekādu dramatisko efektu jau gan nesniedz.

Unknown teica...

Nav man mīļākās zobu pastas, katru reizi patīk izmēģināt ko jaunu. Par balinošajām zobu pastām - vienmēr jau izklausās labi, taču neesmu vēl satikusies ar tādu, kad padarītu zobus baltākus.

Laine E. teica...

Man nav mīļākās zobu pastas, jo cenšos tās pamainīt, lai zobi "nepierod". Esmu ieinteresēta baltinošajās zobu pastās, bet neesmu atradusi nevienu, kas patiesībā strādātu..

Krista teica...

Viena no manām favorītēm ir Splat Blackwood zobu pasta, taču laiku pa laikam to aizstāju ar baltinošajām. Pamainu, lai zobus saglabātu labā stāvoklī.

Unknown teica...

Balinošās zobu pasta ļoti aktuālas,Īpaši lietoju-Colgate Max White One Optic

Sabiya teica...

Ikdienā lietoju Himalaya zobu pastu, bet ik pa laikam paliettoju arī baltinošo- parasti izvēlos Blanx.

Auto Post Signature