Top Social

Classic & Cocktail Make-up

Maybelline New York The NUDES


Čau visiem!
 es piedalos Maybelline New York The Nudes konkursā, esmu izveidojusi divus vienkāršus make-up ar vienu vienīgu The Nudes paleti. Ja vēlies laimēt arī sev tādu, tad ieskaties

Maybelline New York Latvia lapā ŠEIT,
Tāpat jaunumiem seko Maybelline New York Facebook lapā 
Un, ja tu vēlies redzēt vēl kādu video, kurā izmantoju The Nudes paleti, raksti komentāros - kādu grimu Tu vēlētos redzēt. :) 




Tāpat man var sekot :
Twitter
Instagram
Facebook
Snapchat: LauraValuta

Ceru, ka atbalstīsi mani konkursā un dalīsies ar video, spiedīsi īkšķus uz augšu video, twītosi, facebukosi un visādi citādi visiem izstāstīsi par šo jauko un noderīgo video ;)
Bučas!
Jūs man esat paši paši labākie! Bez Jums neko!
Mīlu!
L.
Post Comment

Auto Post Signature