Top Social

Clarins Blue Orchid face treatment oil




Šodien par CLARINS. Mana mīlestība pret produktiem un to kvalitāti ir vārdiem neaprakstāma. 


BLUE ORCHID Face treatment oil ( dehidrētai, sausai ādai) 
100% augu extraktu eļļa ar kuru baroju sejas ādu uz nakti ir mans SPA ritāls mājas apstākļos. Sākumā lietoju katru nakti, pēc tam ik pāris un nu jau pietiek ar 1-2 reizēm nedēļā.
Pirms uzklāšanas uz sejas es saspiežu un sasildu 5 eļļas pilienus plaukstās un ieelpoju aromātu, kurš nomierina domas un sagatavo saldam miedziņam. Šī eļļa ir pasaulē ieguvusi izcilu atzinību starp tiem cilvēkiem, kuriem ir sausa vai pat dehidrēta āda. Starpcitu eļļu var izmantot arī vīrieši. Iesaku to lietot uz nakti, lai iegūtu viss labākos rezultātus. Tā ir ekonomiska un labs ieguldījums ādas kopšanas rituālā. Pieejami vēl divi citi eļļas veidi, kuri būs piemēroti sausai ādai - Santal Face Treatment Oil  un Lotus Face Treatment Oil  kombinētai/taukainai.

Tāpat pie pirkuma izmēģināšanai ieguvu divus paraudziņus, kurus vēlos iegādāties pilnizmērā- Labākais tonējošais krems. HydraQuench izlīdzinās toni un piešķirs veselīgu mirdzumu. 
Un no lielām ādas kārtām arbīvoties palīdzēs maigais un patīkamais Exfoliating cream - Gentle Refiner. 
Visi produkti paredzēti sausas ādas īpašniekiem. 

Kā jums ar sejas eļļām, esat mēģinājuši? Patīk vai nepatīk?
Tiekamies jau pavisam drīz ar kādu jaunu make-up ;) 
Lai izcila diena
Bučas


Post Comment
Zanda teica...

Par šo tiešam lasīts un redzēts daudz, bet neesmu vēl tik ļoti eļļu bumā, ka lai pie šī mestos. :) Mani pagaidām ļoti labi apmierina Kiehl`s Midnight Recovery koncentrāta darbs un izteiktākam kopšanas bliezienam, labi noder Madara Superseed eļļa :)

Unknown teica...

Tā jau patiesībā ir, ka piedāvājumā jau ir daudz labu produktu un šis arī nav brīvi pieejams Latvijas tirgū. Vienmēr vieglāk lietot to, ko var iegādāties ērtā veidā. Midnight recovery arī labs, bet šajā es jūtu vairāk to barojošo un mitrinošo efektu, jo paredzēts tomēr konkrētam ādas tipan.

Elīna Š. teica...

Pavasara/vasaras sezonā esmu atteikusies no eļļām, man patīk viegli mitrinātāji. Man ir pieredze ar Madara un Planeta Organica dzērveņu eļļām, ir ok, bet gribētu vēl sausāku tekstūru. :)

Unknown teica...

Biotherm Eļļa, kuru tagad lietoju ir superīga. Tai ir sausāka telstūra, galīgi nerada eļļainu sajūtu :)

Auto Post Signature