Top Social

NUDE make-up with Urban Decay Naked 3






Face:
NYX photo-loving primer
L'oreal skin perfection eye cream
Maybelline pure bb cream 
MAC dark deepest
NyX blush taupe 
MAC prep & prime

Eyes: 
NYX eyeshadow base 
Urban Decay NAKED 3 palette
Oriflame - the one Eyes wide open mascara 

Eyebrows: 
Christian Faye irid brown 
GOSH defying gel - 03 

Lips: 
NYX lipstick Euro trash nr 19






"Mēs smejamies nevis tādēļ, ka esam laimīgi, bet esam laimīgi tādēļ, ka smejamies."

/ Viljams Džeimss /

Post Comment
Patrīcija teica...

Vai esi kaut ko pamainījusi ar frizūru ? Izskatās savādāk! :)
Par grimu runājot-es sāku saprast,ka man laikam naked 3 būs jāuzdāvina sev uz dzimšanas dienu, vasarā ar iedegumu tie toņi izskatīsies lieliski!

Unknown teica...

Lokas iespējams kaut ko dara :D Nē, es neko nēesmu darījusi :D Aug dabīgums laukā un tas arī viss :)
Naked 3 ir super, es ar vien biežāk redzu dažādus super skaistus make-up veidotus tikai ar Naked3 :) Ekonomiska arī .. komplektā acu ēnu bāzītes ,ko var iztestēt .. Viss kā nākas :)

Patrīcija teica...

Par ekonomiku gan es piekrītu, UD neskopojas,jo viņiem svarīgāk ir lai pircējs atgriežas nekā izsūkt pēc iespējas vairāk naudu laukā :)

Es nogriezu matus,lai varētu lokot,bet tā arī neesmu sākusi ;D

Unknown teica...

Un UD politika strādā , par to viņiem 5 zvaigžņu ordenis :)
Aww, tas gan jauki, nogriezt, lai lokotu, bet to nemaz nedarīt :(

Auto Post Signature