Top Social

My world of perfumes




LV: smaržas, vienam tās ir neskaitāmi daudz, citam, tikai vienas un uz visu mūžu. Es esmu tā, kurai viņas ir daudz un varētu būt vēl vairāk. Kaut kas man patīk tajā, ka citus varu atpazīt pēc smaržas, jo viņi lieto visu laiku vienas un tās pašas. Bet tik pat ļoti man patīk dažādie aromāti, kurus es mainu katru dienu un pieskaņoju notikumiem ,apģērbam un sajūtām. Šoreiz pateicoties blog sales, es tiku pie diviem fantastiskiem aromātiem. Viens ir Carolina Herrera 212 VIP , kuras esno visas līnijas vēlējos vis vairāk un jau esmu saņēmusi komplimentus par to, ka man ir skaistas smaržas. Un otras ir tumšā māsa manām klasiskajām Gucci guilty- Gucci guilty black. Esmu par abām sajūsmā un vairak kā ļoti par 212 :)) abi intensīvi un spēcīgi aromāti. 
Lai diena paiet ar sausām kājām.
Uz tikšanos 
Es prom uz filmēšanu jaunajai Gatavo 3 sezonai :) 
Bučas,
L.

ENG: Perfume ..  someone has only one scent for all his life, other has many. I am the one who has many of them and I do change them depending on my mood, my outfit and the plans I've made for the day. This time thanks to the blog sales I got my hands on 2 amazing scents I was craving for. Carolina Herrera 212 VIP is just amazing, I wanted them so badly. And already got a compliment about them :) how cool is that :) And other ones are dark sister to my light Gucci guilty- called Gucii Guilty black. Both intense and strong scents. :) I am totally loving 212 
Wish you an awesome day!
I am off to the shooting.
Kisses,
L.




Post Comment
Zanda teica...

Es esmu no cilvēkiem, kam tīrir tehniski ir viens aromāts. patiesībā trīs, bet sena mīlestība ir viens konkrēts un daudzi mani arī atpazīst pēc tā aromāta. Pati esmu cilvēks, kas citus atcerās pēc smaržām, un ja tās ir tādas atmiņā paliekošas ikreiz atcerēšos to cilvēku kā jutīšus kaut kur to aromātu! :)

Unknown teica...

Par atcerēšanos piekrītu 100% :))
Iespējams, ka brīdī, kad nestrādāšu vairs parfimērijas veikalā, es pieturēšos pie viena aromāta :)

Auto Post Signature