Top Social

[ Make- up ] LOREAL True Match foundation




Ther's the story behind my skin



ENG: No. 1 foundation in Baltic states. Only " True Match" foundation has L'Oreal technology that adapts to your natural skin tone.

EACH OF US HAS IT'S UNIQUE SKIN TONE. AND EACH OF US HAS ONLY ONE TRUE MATCH FOUNDATION THAT SUITS THE SKIN TONE PERFECTLY.
10 UNIQE SHADES. FIND YOURS- THE ONE THAT IS PERFECT FOR U.
CAUSE YOU'RE WORTH IT!


LV: True Match” No. 1 tonālo krēmu Baltijā.
Tikai „True Match” tonālajām krēmam ir L’oreal tehnoloģija, kas ļauj pilāgoties tavas sejas ādas tonim un nokrāsai. 


MUMS KATRAI IR SAVS UNIKĀLS ĀDAS TONIS. BET IKVIENAI NO MUMS IDEĀLI PIEMĒROTS TIKAI VIENS UN VIENĪGAIS TRUE MATCH.
10 UNIKĀLIE TOŅI. ATRODI SAVU – VIENĪGI TEV PIEMĒROTO TRUE MATCH  
JO TU ESI TĀ VĒRTA!  




Rose beige - R3.C3 , Beige N4 , Golden Amber - D7.W7



ENG: Currently I am using Rose beige - R3C3 cause I have a quite pale skin.. When I use tanning cream I use N4 Beige and when I do spary tan I use D7W7 Golden Amber. So at this time I am covered for all my life situations. By the way C - is Cold W - is warm N - is natural
Foundation is really good, I think that for a reason it's called as #1 foundation in Baltic states. I use this foundation as well for photo make-up, cause with a stippling brush U can achieve full coverage and amazing looking skin . Almost like a doll. :) I used it as well in the picture below. Have you tried True Match foundation? 
Wish you an amazing week, I will return to my studies as I have a few exams at the end of the week. 
Tons of hugs,
Laura


LV: patreiz es lietoju rose Beige- R3C3, jo dabīgi man ir ļoti gaiša āda. Kad lietoju paštonējošo kremu, tad man jau atbilst N4 - beige tonis un, ja eju uz spray tan, tad D7W7 Golden Amber tonis ir tieši laikā :)
Stapcitu C - ir vēsais tonis, W - ir siltais tonis un N - ir naturāls.
Tonālais krems ir lielisks, ne velti atzīts par Nr.1 tonālo kremu Baltijā. Izmantoju šo tonālo kremu arī foto make-up, jo ar stippling otu var panākt pārsteidzoši ideālu sejas ādas izskatu. Gluži kā porcelāna lellei :) zemāk pievienotajā bildē tonālo kremu ir iespējams apskatīt darbībā. 
Vai esat lietojuši True match tonālos kremus? 
Novēlu jums lielisku nedēļu, es turpināšu gatavojos eksāmeniem.
Ar apskāvieniem,
Laura


Post Comment
Zanda teica...

Modelei uz seja tas izskatās superīgi. Savā raskatā jau minēju, ka ka sedzamība tam ir laba, un vakara izgājieniem ideāla, bet kopumā man šis nepatīk efekta ziņā. Man viņš liekas sauss. :(

Camille Sugar teica...

Šie mani ientriģēja, bet man visi toņi pa tumšu :(

Unknown teica...

Interesanti.- sauss īsti uz manas sausās ādas nejūtas un saususmus neizceļ, bet nomaskē, bet šis ir tonālais krems vārda vistiešākajā nozīmē. Te nav bb krema īpašības :) vismaz vari šos make-upiem izmantot ;)

Unknown teica...

Wai šis rose beige ar par tumšu? Modelei bija izteikti gaiša āda, arī man gaiša. Man der labi, bet , protams, to vieglāk izprast, ja pamēģina. kā jau minēju rakstā, mums katram ir savs individuālais sejas tonis. :)

Auto Post Signature