Top Social

[ Beauty ] GOSH Stardust collection

STARDUST COLLECTION


ENG:  New Pearly texture & sparkling effect.
Bring nails right up to date with GOSH NEW Nail Lacquer. 6 shades of glossy grey sparkle in a new glittery texture thats almost holographic. Give a nod to the season's grey trend with intensely glowing, flawless nails in Stardust, Moonlight, Million Stars, Night Sky or Milky Way
My favourite are Million stars, Stardust & Moonlight as it is a perfect metallic shade :) 
Do you have any GOSH nail poslihes? What do you think about these shades?
Wish you a nice day and a lovely weekend! ;)
L.


LV: Jauna pērļaina tekstūra ar mirdzošu efektu.
 Vēlies, lai arī tavi nagi atbilst modes aktualitātēm un tendencēm? Izvēlies GOSH jaunās nagu lakas. 6 dažādi mirdzoši pelēko nokrāsu toņi, kas ir gandriz vai hologrāfiski. Saki - Jā, šīs sezonas pelēkās krāsas aktualitātēm ar intensīviem, mirdzošiem nagiem kādā no Moonlight, Stardust, Million Stars, Night sky vai Milky Way toņiem. 
Klājas patiesi burvīgi, uz nagiem izskatās satriecoši labi. 
Mans pirmais favorīts Million Stars, tad seko Stardust , bet neatpaliek arī metāliskais efekts ar Moonlight. 
Šīs nav manas pirmās GOSH nagu lakas un domāju, ka arī ne pēdējās. 
Vai jums ir kāda GOSH nagu laka un ko sakat par šiem toņiem?
Lai jums lieliska diena un skaistas brīvdienas ;) 
L.







Post Comment
Zanda teica...

Nu skaisti tie kosmiskie putekļi dažādos izpildījumos ;) Man pašai metāliskie ne īsti patīk, bet šiem izskatās nav ne vainas. :)

Unknown teica...

Es esmu 50/50 spīdumu fans - ziema un svētki man šķiet ir tas laiks, kad tie piedienas ;)

Auto Post Signature