Top Social

[ Lifestyle ] current everyday life update


ENG: Hey, everyone. I decided to to do a quick update. First of all my laptop is dead at the service... As I poored vodka over it.. Don't do that.. I was reparing eyeshadows and it happend, but I didn't know that it can get that bad.. At least it is fixable, just hurts a bit as it will cost me 170€ .. Crazy life.. Beh.. Thats why I can't do a propper post.. I went almost crazy creating here a post on my Ipad..oh,well  I am a total apple fan. As I do have Macbook pro ( it's the poor baby at the service ) ipad & Still owning ab Iphone4s  as I am waiting for the 6th to be released  ...  So on my daily bases I carry around Ipad & Iphone. As I love to read other blogs and get inspired. As well I have a crazy schedule this week and I am working for 12h each day. Sleeping for max 5h. And the only day off will be Sunday. Yesterday I went to work in Daugavpils it was almost 4h drive .. At least my beloved Alfa Romeo GT is comfortable. As You know I work in two Jobs - INGLOT & for Nouba&Christian in Douglas shops. At the rest of the time shootings, adverts, tv-shows, privat clients, weddings and so on. So I am kind of bussy. Today In the morning I already had 2 brides. But this is what it takes to do what I love and to earn enough for a living. As I am on my own since I was 18 years old.. since that I take care of my slef... There has been a time when I was supported by a boyfriend.. But last 2 years ( crazy huh) I am single and trying to get back in the best shape I can... Best shape for my body ( as I am Vegetarian for 2 full years in september & ovo lacto vegetarian for 1 year. ) plus I am a fitness addict since may when I found my personal Trainer :) I do see the results & that motivates me so much. And I now feel stable with 2 jobs I have. So on the 1st september I will begin my studies at RISEBA - Public relations & Advertising management. My life will get more crazy & busy than it is right now. But still all things I do in my life I do for my self. So by the way say hello to my hew hair colour as well ;) It was time to get back on the right road. Always stay true to yourself no matter what happens and no matter what says others. I loved blonde, but I am not a blonde preson.. My true me is dark :D
I don't know how well you know me, But If you have any questions or you are interested to know something this is the time when you are free to ask anything in comments & I will try my best to reply :) Hope to get my laptop back soon, so I can share with you all the lovely posts I have prepared! How can I squeez in all this blog thing I don't get :D ha ha 
Hugs, & bugs ( oh, no no bugs) just kidding
L.

LV: Hei, visiem. Es nolēmu atskaitīties nedaudz par notiekošo. Pirmkārt mans klēpjdators ir pusmiris servisā, jo sanāca to apiliet ar degvīnu. Nedariet tā! Laboju sadrupušās ēnas un tas notika ( apveļas pudele uz klaviatūras), bet es nezināju, ka iznākums var būt tik slikts .. Bet vismaz tas ir salabojams, tikai sāp mazliet, ka tas izmaksās man 170 € .. Jopcik- Trakā dzīve .. Beh .. Tieši tāpēc es nevaru izveidot pienācīgus ierakstus.. Es gandrīz paliku traka mēģinot uz šī Ipad izveidot sakarīgu rakstu. Ah, starpcitu es esmu traks "ābolu" fans. Man ir Macbook Pro (nabaga bērniņš labojas ) ipad & Vēljoprojām Iphone4s , bet es dikti gaidu jauno 6 ...Principā  ikdienā sev līdzi nēsāju Ipad & Iphone. Tā kā Man patīk lasīt citu blogus un iedvesmoties. Visām skādēm papildus man ir nereāli traks grafiks šonedēļ, un es strādāju par 12.h katru dienu un guļu maksimums pa 5h. Un vienīgā brīvdiena man būs svētdiena. Vakar es devos uz darbu Daugavpilī, tas ir gandrīz 4h brauciens.Vismaz manā mīļajā Alfa Romeo GT ir ērti. Piezīmēšu, ka iespējams Jūs jau zināt, ka es strādāju divos darbos - Inglot un ar Nouba & Christian produkciju  Douglas veikalos. Pārējā laikā piedalos foto sesijās, reklāmas, TV-šovos un strādāju ar privātajiem klientiem un līgavām. Tāpēc es esmu diezgan aizņemta. Bet tas ir tas, ko es mīlu darīt kā arī palīdz tomēr pašai sevi uzturēt.  Jo es esmu pilnīgi patstāvīga, kopš 18 gadu vecuma, un pati pelnu. Neviens nemaksā par manām mācībām, apģērbu, remontiem, kosmētiku vai jebko citu. Bija laiks, kad mani atbalstīja puisis un es nestrādāju ( viņa vēlme) Bet pēdējos 2 gadus ( kādas šausmas) es esmu viena :D ( sasmējos) un cenšos, mācos tikt atpakaļ sliedēs, precīzāk rāptiesvēl augstāk un atīstīties. Gribas jau sevi redzēt vislabākajā formā, gan darbā, gan fiziskajā, gan garīgajā. Ja par manu ķermeni , tad es septembrī būšu Veģetārie  jau 2 pilnus gadus  & Ovo- lacto veģetāriete 1 gadu). p.s esmu fitnesa atkarīgā jau kopš maija, kad es atradu savu personīgo treneri :)  redzu rezultātus un, tas ir tas, kas motivē turpināt un darīt.  Kā arī 1. septembrī es uzsākšu savas studijas RISEBA  augstskolā - mācīšos Sabiedriskās attiecības un reklāmas menedžmentu. Izskatās, ka mana dzīve kļūs vēl trakāka un aizņemtāka. Ak, labi, ka viss, ko es daru savā dzīvē ir tikai priekš sevis.  
Gandrīz piemirsu - sakiet hello manai jaunajai matu krāsai ;) Bija pienācis laiks, lai atgrieztos atpakaļ uz pareizā ceļa. Kā arī palikt uzticīgai sev - vienalga ko saka citi. Ļoti patika gaišie mati,tomēr es savā būtībā esmu tumša. :D Nezinu cik labi Jūs mani zinat, bet, ja Jums ir kādi jautājumi vai ir vēlēšanās uzzināt ko vairāk, šis ir īstais laiks, kad jums ir iespēja komentāros visu pajautāt. Es centīšos uz tiem arī kārtīgi atbildēt :) Ceru, arī tikt pie sava klēpjdatoru drīz atpakaļ, lai es varētu pabeigt un dalīties ar jums visos jaunumos un foršajās ziņās. 
Apskāvieni un bučas ;) 
L.

Post Comment
Bubio teica...

Mati ļoti labi izskatās! Cerams, ka arī dators drīz būs uz pekām, foršs rakstiņš. :)

Unknown teica...

Paldies! :) par matiem bija neliela baile pašai, ka nepatiks.. Bet IR - tiešām ir lieliski! :)) paldies par atbalstu kompīša gaidīšanā :))

Una no Vēlais rīts teica...

Forši, ka Tava dzīve ir tik piepildīta! Un man kaut kā liekas, ka tieši, kad esi viens bez otrās puses/ģimenes ir visvairāk laika sevis attīstībai, jo visu vari veltīt tikai sev. Un vēlāk tas noder. :)
Es arī esmu hardcore ābolīšu fans, mums mājās viss ir no Apple.. :)

Elīna Š. teica...

Tu iedvesmo! :)

Zanda teica...

vai, darbu daudz, bet saprotu. Kad man nesen viena paziņa jautāja vai pa vasaru izdevās atpūsties, es atskārtu, ka neesmu neko izdarījusi atpūtas labā, jo galvenais bija nolikts darbs, lai maksimāli vari nostrādāt līdz studiju atsākšanai septembrī :( ir gŗuti, bet ir jāizvirza savas prioritātes.
apsveicu, un lai veicas studijās. domāju Tev patiks šī joma, bet cerams kaut kādā mērā nevajadzēs vilties saistībā ar nākotnes iespējām pa taisno tādā jomā :)

Unknown teica...

Piepildīta ir gan :) Bet reizēm šķiet, ka ir daudz par daudz pienākumu. Un par to attīstību- tev ir pilnīga taisnība. Šķiet,ka tik daudz cik esmu sasniegusi 2 gados, nebiju izdarījusi iepriekšējos 4tros :)
Jā apple rullz :D Paldies, par sarunu :)

Unknown teica...

Ceru, ka uz labu ;)

Unknown teica...

Jā, vasara nav bijusi. It nemaz nav sajūtas par atpūtu. Šķiet, ka sanācis strādāt vairāk kā jebkurā citā mēnesī.
Paldies, cerams, ka varēšu to visu slodzīti izturēt :) Nākotnes iespējas šajā jomā... būs ok- jo strādājot pie reklāmām es redzu visu kas un kā- man gribas būt tajā visā iekšā no idejas līdz realizācijai, ne tikai veidot grimu un matu sakārtojumu aktieriem :)

Auto Post Signature