Top Social

[ Beaty review ] Maybelline New York Better Skin foundation

Hey, Gorgeous! 


ENG: Maybelline SuperStay Better Skin Foundation has been formulated to perfect the skin - it claims to offer medium coverage, smooth out uneven skin be that the surface or tone - bumps, dullness, redness and blemishes is what it is said to target for 16h. Oh but that is not all it also comes with a rather hefty claim that it will provide the appearance of better skin within three weeks of use. 94% of women all over the world wants to improve the look of the skin on their face. All these is caused by pollution, short sleeping hours and the bussy life we mondern women ( mee to) life. I consoder myslef as a workaholic , modern women type as 98% of my time I work or I am on the way to the meeting.  This all causes wide pores, redness, pale, uneven skintone. But this fcou dation contains ( vitamin B5, magnesium, zink and copper combination) moisturises and improves skin, but anti axidants Actyl - C increases elasticity of the skin and reduces pigmentation ( my case) and redness & paleness. 
I love this foundation and use it daily. Lasts all day on my dry skin. Looks flawless, no grasy feeling or shine even if i dont powder it. Foundation Availible in 8 shades and 2 shades of concealer. I've got 03 medium and it is quite dark for me.  
Consealer is quite thick, but i like to youse it when I need to cover some blemishes. 
Do you use Maybelline New York foundations? Or which one is your favourite foundation? 

LV: Sekojot līdzi jaunākajām skaistumkopšanas tendencēm Maybelline New York 2014. gada  janvārī piedāvāja inovāciju - better skin tonālo kremu un konsīleri. Tas nodrošina 16h nevainojamu noturību un uzlabo sejas ādas izskatu 3 nedēļu laikā. Tā ka 94% sieviešu visā pasaulē vēlas uzlabot savu sejas ādu, ko ietekmē miega trūkums un apkārtējās vides piesārņojums, kas ir tikai daļa no saspringtā modernas sieveietes ( arī mana) dzīves ritma. Es sevi tiešām iedalu pie darbaholiķiem , modernās sievietes, vai karjeristes tipiem, jo 98% sava laika tiešām pavadu darbos vai skriešanā uz kādu tikšanos. Šie faktori noved pie dažādām ādas nepilnībām- paplašinatām porām, apsārtuma, un blāvas nevienmērīgas ādas krāsas. Bet šī tonālā krema sastāvā esošais stimulējošais vielu komplekss ( vitamīns B5,  magnijs, varšs un cinka kombinācija) mitrina un pilnveido ādu, bet anti-oksidants Actyl-C palielina ādas elastību un samazina pigmentāciju ( mana gadījumā) apsārtumu un blāvumu. 
Es šo tonālo kremu esmu iemīļojusi lietot ikdienā. Noturība lieliska uz manas sausās ādas izskatās burvīgi, nekādas taukainas sajūtas vai spīdēšanas pat nepiepūderējot.
Pieejami 8 dažādi tonāla krema un 2 konsīlera toņi. man ir 03 Medium - kas ir diezgan patumšs. 
Konsīlers gan tādas pabiezas tekstūras, kas man kaut kādā ziņā patīk, izmantoju, kad nepieciešama pamatigāka problemzonu maskēšana. 

Vai jūs lietojat Maybelline New york tonālos kremus? Un vispār kurš ir jūsu iecienītākais tonālais krems? 




ENG: Used Maybelline Better skin foundation - no powder on top. Shade- 032 Golden ( very good shade )
LV: Izmantots Maybelline Better skin tonālais krems ( nepiepūderēts) tonī - 032 Golden ( jāsaka, ka ļoti labs tonis )




Post Comment
IceCream teica...

Tieshi shonedeelj izmeegjinaaju paraudzinju. Sanaaca triis reizem, bet paliku nepmierinaaata. Kreems nesapluust ar adu, kas manaa uztveree ir lielaakais miinuss. Katrureizi meegjinaaju citu otu, nekas nesanaaca, paliek tikai shviikas.

Una no Vēlais rīts teica...

No Maybelline nav tonālie produkti mēģināti, neesmu saņēmusies.. Bet mans jaunais iecienītais tonālais ir Make Up For Ever Face&Body... Ļoti patīk, ka šķidrs un viegls.

Unknown teica...

Interesanti- es lietoju ikdienā, jo man super klājas turas, klāju vai nu ar stippling vai ari sintetisko pūderotu ;)

Unknown teica...

Face& Body ir lielisks tonālais no pro augsto cenu gala - tam es pilnīgi piekrītu. Šie tonālie tekstūras ziņā kā diena pret nakti :)

Zanda teica...

Sākumā man tonālais ļoti nepatuika, bet sākoties vasaras periodam, tagad toņa pēc to atjaucu ar Rimmel Match Perfection, un kopā sanāk ļoti labs rezultāts. Tagad ne vienu dienu bez tā nevaru, tomēr ievēroju, ka ir svarīgi ar kādu otu uzklāj. Sākumā to darīju ar plakano un ievēroju, ka ļoti paliek švīkas, bet tagad uzkāju ar mazu vaigu sārtuma otu, kurai ir sintētiskie sariņi, un finišs tad ir superīgs.
Toties, konsīleris man ļoti patika, jau pirmajā mēnesī kopš pamēģināju izlietoju :)

Unknown teica...

Hehe, es ar ar sintētiskomvaigu sārtuma otu uzklāju :) man tonis, gan tonālajam ļoti piemērots, tapēc arī ikdienā lietoju :) man tiešām dikti patīk, gan konsistence, gan iepakojums, gan rezultāts :)

Auto Post Signature