Top Social

[ Fashion ] Romwe Holiday Flash sale

Hey, F*victims ;)

ENG: Should I say much? I don't think so... You can check your self- How many cool pieces during holidays you will be able to buy on ROMWE  for only 9.99 - I can't wait. Already made a wish list for my must have pieces. By the way my graduation dress as well will be on sale ( Here)  - if you liked it this is a perfect chance to get your hands on it for a marvellous price! Less talking - more shopping ;) 

LV: Vai man būtu jāstāsta gari un plaši? Man šķiet, ka nē, jo jūs pašas varat visu redzēt- Tik daudz foršu lietu brīvdienās būs pieejamas par vienreizēju cenu ROMWE  mājas lapā tikai par 9.99. Es jau nevaru sagaidīt, zemāk ir mans wish list. Starpcitu mana izlaiduma kleita arī būs pieejama apr šo cenu ŠEIT  Ja jums tā patika, tad šī manuprāt ir vienreizēja iespēja to iegādāties par fantastisku cenu. Mazāk sarunu- vairāk iepirkšanās ;)



ENG: Check out some other cool look featuring Romwe clothing HERE
And I would like to share with you my pics for the sale :) I will try to get my hands on them for sure.

LV: Varat arī apskatīt foršu koptēlu ar Romwe apģērbiem ŠEIT Un vēlos arī padalītes ar maniem mīļākajiem tērpiem no lielajām atlaidēm. Centīšos arī pie kāda no šiem tikt pati. 

Can find HERE





ENG: SO I hope you haven't forgot that ROMWE has a FREE SHIPPING :) Let me know do you like anything from sale? Will you get anything? 

LV:  Ceru, ka nēesat piemirsušas, ka ROMWE piedāvā BEZMAKSAS PIEGĀDI :) pastāstiet vai jums ie iepatiecies kaut kas no izpārdošasnas? Vai iegādāsieties kaut ko? 



Post Comment

Auto Post Signature