Top Social

[ Beauty ] New In

Smile lovelies!

ENG: Ok, this will be really short- as I was totally stressed about the final exam I did had a quick shopping - Did bought a new lipgloss - from DIOR & a famous Tangle Tweezer - I really want to know is it really worth the hype? Almost all beauty bloggers around the world tells only the best things about it- will see , will see... As I am a hairdresser too- I want to see does this brush really feels different form the ones I work with. :) Lipgloss- Oh- such a sparkle bomb... I Love this one as I can put it over all my lip pencils as well lipsticks. Does give that magical spark & volume :) Love it.
Have you tried Tangle teezer? And your favourite Dior lipgloss shade is? :) 

LV: labi, šis gan būs dikti īsi - par to kā biju satraukusies par savu kvalifikācijas eksāmenu un to kā omas uzlabošanai un nervu nomierināšanai nedaudz iepirkos :) Nopirku Dior addict lūpu spīdumu 013 Etoilee un slaveno Tangle teezer zelta kompaktajā ietveriņā . Man tak vaig saprast vai tas ir tāds uzpūsts burbulis vai tiešām tā ķemme ir tik maģiska :D man kā frizierei arī gribas saprast vai tiešām tās ķemmes ar kurām matus ķemmēju es ir sliktākas par šo.  Lūpu spīdums - tāda spīdumu bumba .. iemīlējos šajā no mirkļa, kad pirmo reiz uzklāju. Pateicīgs tonis, kuru lietot vienu vai pāri jebkurai lūpukrāsai vai lūpu zīmulim :) neprātā skaists spīdums un apjoma efekts. :) Dievinu
Vai esat šo super ķemmi/ Tangle teezer mēģinājušas/lietojat?
Un kāds ir jūsu mīļākais Dior spīduma tonis...? Vēl man ļoti patīk tonis 643 Diablotine. 





Post Comment
My beauty blog teica...

Kur bilde ar spīdumu uz lūpām? :(
Man Tangle Teezer šobrīd ir ikdienas ķemme. It kā nekas īpašs, bet mati tiešām vairs neelektrizējas.

Unknown teica...

Ui, Bilde ar spīdumu uz lūpām ir piemirsusies :( Skaidrs, kas tūlīt jāizdara :) cerams, ka sanāks ātri izlabot :) Man nav tie garākie mati, kas pinkojas, bet tik bieži ķemmējusi matus cik tagad es labu laiku nebiju. Kā arī tik patīkama galvas masāža no sariņiem ar ir ievērojama :)

Elīna teica...

Man TT ne visai, Tiger ķemme, kura maksāja 1 Ls ir daaaudz labāka. :D Dior spīdumi ir mana mīlestība, no košajiem man ir Paradise, patiešām - paradīze uz lūpām. :)

Ieva Zandere teica...

Man patīk šī ķemme. Ērta, kompakta, viegli kopjama. :)
Ja bildē ir jaunais lūpu spīdums, tad tiešām ļoti skaisti izskatās! :)

Unknown teica...

Man ļoti patīk ķemmes dizains.. Visu laiku izmantoju tikai koka ar koka sariņiem, bet jāsaka, ka ne santīmu nenožēloju par šo ķemmīti ;)
Spīdumi super - tik diemžēl viņi man krājas arī baltajās strīpās. :(

Unknown teica...

Piekrītu, piekrītu visam par ķemmi :) & jap pēc my beauty blog lūguma- iemetu bildi ar spīdumu :)

Velvet mimosa teica...

Jā, šis spīdums ir skaists!
Mans TT izmantošanas variants - sakasītu un salakotu matu izķemmēšana pirms mazgāšanas, tad es nudien izplēšu tikai pāris matus riktīga kušķa vietā, ja būtu to darījusi ar parasto suku!

Unknown teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Unknown teica...


Reti gan man norauj jumtu selektīvie produkti, bet par šo pat nektīs sapņoju, lūpām apjomiņš palielinās :)

Laura teica...

Hehe, man arī ir Tiger pa 1 Ls, nu ļoti laba ķemme! :)) TT nepirkšu, jo liekas neērta. Trūkst kāta ;D

Zanda teica...

Man ir tieši tāds pats TT. Neteikšu, ka esmu uh un ah sajūtās, bet kā ķemme pinkainiem matiem tā ir laba. Kad vēl staigāju ļoti lokainiem matiem, tad šī bija vienīgā ķemme kas viegli izķemmēja lokas, bet nepadarīja manus matus kā pūdelim. Mitriem matiem nu tā, ne īpaši. Ar jebkuru citu ķemmi var tāpat izķemmēt, bet ikdienas gaitām man tā ļoti patīk. It īpaši, kad mati ir atauguši, tie ļoti pinkojas un ja nedēļas laikā nevēlos pazaudēt daļu savus matus, tad lietoju šo, jo tas atšķetina visus matus, bez raušanas laukā. :)
Manas sajūtas ir nu tā 50/50. :)

SantaKudreņicka teica...

Tava āda... tā ir tik pasakaini skaista. :) Esmu greizsirdīga. he
Skatos uz to Tangle teezer un nevaru saprast, vajag/ nevajag. Gribas mazo, rokassomiņas izmēru vai lielāko. Svārstos un nevaru nosvērties uz vienu vai otru pusi. :)

Unknown teica...

Nē nu jāsaka ka es arī varu matus izķemmēt ar jebkuru ķemmi, bet lai teiktu, ka nafig viņu vaig es nevaru, tāpat kā nevaru teikt, ka bez viņas nevar dzīvot :)

Unknown teica...

Hm, kas tur ar to ādu es nezinu :D uz sejas ir L'Oreal super mīļais skin perfection krems un Maybelline bb krems.. Nothing special ( kā arī zero photoshop) :) Bet greizsirdīgai būt nevaig- ar manu super sauso ādu vien vienīgas nedienas + grumbas :(
Mazā rokassomiņas izmēra ir super, visu laiku nēsāju līdz, pat dienās, kad mati savākti copē :D Bet lielā man atgādina Pumeks ... Ar Douglas meitenēm jau to formu nedaudz apsmējām, bet mājās tādu turēt iespējams ērti. Domāju, ka pārnēsājot sariņi daudz ātrāk saliektos, jo nav nekāda aizsarg futlārīša.

KrisS teica...

Ohhh its a cool! I like your foto...

And visiting my blog, too
http://beautyblog133.blogspot.ru

Unknown teica...

Thank you - These beauties are worth it ;)

Auto Post Signature