Top Social

Pantones color of 2014 - Radiant Orchid

Hey, Lovepies!

ENG: Ok, I think I am the last one talking about this, but I am so so excited. Pantone's official colour of 2014 is - Radiant Orchid! I LOVE IT! It is is characterized by a royal orchids and as I am blonde it suits me and this is a total summer colour... I already see my self having nails like this, tops, skirts and accessories ... mmm this one goes together with black and white so perfectly and created such a expensive and elegant combination..  Looking to some pictures I start to think about getting curtains in this colour.. as my bedroom is simply black & white. 
What do you think? Love or Hate? I guess there won't be indifferent. :) 

LV: Labi, šķiet, es, esmu pēdējā, kas par šo runās, bet esmu sajūsmā. Pantone oficiālā krāsa 2014 gadam ir - Radiant Orchid ( jeb mirdzošā orhideja ), Tā kā esmu blondīne man šī krāsa der un pie tam tik ļoti vasaras tonis. .. Es jau redzu sevi ar šādi krāsotiem nagiem, valkājam blūzītes, svārkus un aksesuārus šādā krāsa. Mmmm šī krāsa sader kopā ar melno un balto tik perfekti- radot dārgu un kalsisku kombināciju.  Iedvesmojoties no krāsu bildēm sāku domāt, ka man istabā šādā tonī iederētos aizkari. Tā kā mana istaba kā reiz ir vienkārši melnbalta. 
Ko Jūs domājat? Patīk vai nepatīk?  Manuprāt, vienaldzīgo nebūs . :) 





Pantone's color of 2014 - Radiant Orchid






ENG:  But as this one colour is named as a colour of the year- there are still some other ones that will be trending this year a lot too! 

LV: Bet tā kā šī  viena krāsa ir nosaukta par gada krāsu, tas nenozīmē ka nav arī citas, kuras šogad būs ļoti topā. 



ENG: Have a happy and full of miracles day tomorrow! HUGS!
LV: Lai priecīga un brīnumiem pilna diena rīt! Apskāvieni!

Post Comment
Zanda teica...

Man ļoti patīk šī krāsa! Tiesa gan, nedaudz vairāk pieklusināta, bet patīk! :)

Auto Post Signature