Top Social

[ Fashion ] Last Autumn Outfit Post :)

 Hello, Dolls :)

ENG: This was the last green outfit post I did this year- Why I think last? Cause it is snowing all day long- and doesn't see that it will stop soon.  So this was the last time for sure when I wore my leather jacket from Mango this year. That day was really windy..   you can see it in my hair - do and my garden looks like a ghetto :D And maybe you can see my dog? She is changing her location in every shot. Were you wanting for a white Christmas or you're more like Grinch? 
I am a 50/50 ! At  the moment I am grinch...  later  I will get probably crazy about this festive feeling.
Wish you a fab day tomorrow, Sugars! 

LV: Šis bija pēdējais zaļais "ko es velku"ieraksts šogad- Kapēc man šķeit, ka pēdējais?  Jo šodien visu dienu snieg- un neizskatās, ka tik drīz beigs. Tā kā šī bija pēdējā reize pilnīgi noteikti, kad uzvilku savu ādas jaku no Mango šajā gadā. Tā diena bija ļoti vējaina.. to var redzēt manā matu - kārtojumā un mans dārzs izskatās pēc geto :D Varbūt redzat arī manu suni? Viņa katrā bildē atrodas citur. Jūs gaidījāt baltos Ziemassvētkus vai jūs vairāk esat Grinči? 
Esmu 50/50 . Patreiz vairāk esmu Grinčs .. vēlāk noteikti sajukšu prātā no šīs svētku sajūtas.
Novēlu jums satriecošu dienu rīt, cukuriņi!







Post Comment
nerline teica...

I love the tartan skirt. http://www.chicfromhair2toe.com/

Unknown teica...

It is Zara dress from the latest collection :) Thank you for compliment ;)

Velvet mimosa teica...

Suņuks baigi rušīgs, mans gan vispirms ievērtē kas kadrā notiek un tad skrien prom! :D
Cik neticami labi tartana svārki izskatās kopā ar lakatu! Hm! Jāatzīmē!

Kas attiecas uz svētku laiku, es svētkus gaidu, bet kas attiecas uz laikapstākļiem - esmu Grinčs, man nevajag sniegu! :D

Unknown teica...

Suns slinks uz bildešanos, bet man dikti gribas arī to tartan šalli :) tā vnm kamēr, kāds cits neuzvelk - tikmer pašam prātā bieži vien neienāk :)

Auto Post Signature