Top Social

STYLE - [ Just Jeans ]

Wooop, Babes/ Boys ;) ! 

ENG: I am home after second Riga Fashion Mood show day.. and kind of  tired but today before I left home I thought I have to take some pics... Sun was shining. Today I went for really comfortable look. White t-shirt, jeans, booties & leather jacket... Such a simple combination. But as simple are clothes ... as complicated am I and I needed to add some accessories to make this look mine.  I added earrings and  neon necklace. And I took many short videos during these past 2 days. I hope I will edit and make it as one peace soon enough to share it with you as well. 

LV: Esmu atgriezusies mājās pēc otrās Riga Fashion Mood skašu dienas... esmu it kā nogursusi, bet šodien pirms devos prom no mājām, paspēju uzņemt dažas bildes. Saulīte tak spīdēja. Šodien izvēlējos ļoti ērtu apģērbu. Balts t-krekls, džinsi, zābaciņi un ādas jaka... Tik vienkārša kombinācija, bet cik vienkārša kombinācija, tik sarežģīta es. Man vajadzēja šo koptēlu padarīt vairāk manu, tapēc pievienoju aksesuārus. Auskarus un neona krāsas kaklarotu.  Un šo pēdējo divu dienu laikā, es esmu uzņēmusi vairākus īsus video. Ceru, ka tuvākajā laikā man sanāks izveidotu vienu kopīgu video ar kuru varēšu padalīties. 

u



Wearing/ Uzvillusi: 
Guess- Jeans/džinsi, Mango: leather jacket/ādas jaka, Zara-boots/zābaki, Bershka- t-shir/krekliņš,
Cubus- necklace/kaklarota, Earrings/Auskari (can't remember / nevaru atcerēties )  



ENG: Wish you super interesting & unforgettable weekend friends. ;)

LV: Novēlu super interesantu un neaizmirstamu nedēļas nogali draugi. ;)


Post Comment

Auto Post Signature