Top Social

STYLE " Dress week" Day 7

Hi, Precious! 
This is the Last dress in my " Dress week" series! 
Yesterday was " Milkfest" event ..  I wore this amazing dress with booties & a hat. :) I absolutely love this River Island dress I got during SALE in Jersey island .. If I am right it was 15 pounds... quite cheep ei? :) So next week - One skirt - different looks week! 
Hope You had a nice beginning of the weekend - I had :) last 2 hours I was rollerblading ..  OMG I don't want to know what will happen with my legs tomorrow :D
See you soon sweets!
Hugs!


Sveiki, Dārgie!
Šī ir pēdējā kleita manā " Kleitu nedēļas" ierakstu sērijā!
Vakardien bija " PiensFest" pasākums... Šo vienreizējo kleitu uzvilku ar zābaciņiem un naģeni :) 
Es vienkārši mīlu šo River Island kleitu, kuru iegādājos uz atlaidēm Džērsijas salā, ja pareizi atceros kādi 15 paundi viņa maksāja.. diezgan lēti ne? :) Tātad nākamā nedēļa - Vieni svārki - dažādas kombinācijas! 
Es ceru, ka jums bija jauks nedēļas iesākums- Man bija! :) pēdējās 2h es skrituļoju.. O.M.G. Es pat nevēlos zināt, kā jutīsies manas kājas no rīta :D 
Tiekamies drīz mīļie!
Apskāvieni!








Post Comment

Auto Post Signature