Top Social

LIFESTYLE | Iekšējās pasaules tīrīšana

Sākšu ar to, ka, lai nedaudz labāk izprastu raksta turpinājumu Jums jāizlasa vispirms ŠIS raksts.
Ir lasīti daudzi un dažādi raksti par to, ka kāda ir sieviete, tāds arī vīriteis kļūst tai blakus. Un tas kas mums nepatīk viņos ir tikai tas, kas pašām ir vainas. Un līdz šim man neviens nebija licis tik dziļi aizdomāties, ka ja man kaitina slinkums, bet pati neesmu slinka, tas nozīmē vien to, ka dziļi iekšā es pati gribētu būt slinķis, bet vienkārši to nevaru atļauties un par to es visu laiku cepjos un dusmojos. Vai, ja man nepatīk, ka cilvēki nav atklāti, tad patiesībā, es pati neesmu atklāta pret citiem.
HA, še tev Laura! Jāsāk ar sevi, jāsāk ar paslinkošanu, jāsāk ar spēšanu būt vājai, jāsāk atklāt jūtas, emocijas, domas un jāsāk MAN pašai kļūt vairāk sievietei, nevis visu varošai, paspējošai un izdarošai. Jā, ES varu un ES to zinu un ES ikdienā to arī pati sev pierādu, bet vai tas ir vajadzīgs un kam tas vispār ir vajadzīgs? :)
Tavs vīrietis ir Tavs spogulis... Uh, un tie vīrieši, kuri man ir bijuši apkārt ir tik dažādi un laikam jau tas vien parādā tās tik dažādās manas zemūdenes, kuras man pašai ir jālabo. Laiks pievērsites iekšējās pasaules tīrīšanai. :)

"Tu esi SIEVIETE! Kur tekošs ūdens un vīrieša pieņemšana? Kur kaisles uguns? Kur pavarda siltums? Kur cieņa un mīlestība pret vīrieti? Kur gudrība un viedums? Kur skaistums, vieglums un prieks? Kur ticība?"
Es saprotu, ka mirklī, kad pieņemšu otru bez problēmām, arī manas problēmas būs zudušas.
Šodien ņemu baltu lapu un rakstu tās īpašības, kuras man visvairāk uzdzen skudriņas citos.
  • Nekārtīgums
  • Bezatbildība
  • Liekvārdība
  • Saltums
  • Noslēgtība
Daudz! Priekš manis tas izskatās diezgan daudz. Un saprotu, ka tās ir nevis citu cilvēku, bet gan manas sliktās īpašības, kuras pašai šķiet, ka nav, bet tās "maitas"  prot labi slēpties un maskēties. Priekšā mums, cerams, vēl skaista un enerģiska vasara. Es centīšos ņemt visu vieglāk, dzīvot vieglāk, domāt brīvāk un ļauties visam skaistajam. Man jau labu laiku downshifting šķiet labākās zāles pret mūsdienu "tarakāniem" galvā. :)
Un kā ir ar Jums? Vai apzinaties paši savus sliktākos netikumus un iezīmes? Varbūt ir kādi ieteikumi kā dzīvot lielākā harmonijā ar šiem niķīšiem? :)
Apakšveļa no INTIMISSIMI 
Post Comment

Auto Post Signature