Top Social

ORIFLAME Christmas wishes

Šis gada laiks ir saistīts ne tikai ar dāvanām, bet arī ar pateicību un kopā būšanu.


Mazi bērni izrāda savu mīlestību ar apskāvieniem, smiekliem, jautājumiem, pieķeršanos un paštaisītām lietām, pieaugušajiem savu pateicību un mīlestību, pateicību, pieķeršanos un rūpes izrādīt ir grūtāk vai precīzāk, tas notiek nedaudz savādāk. 

Mēs esam kopš bērnības iemācījušies un iemācīti pateikt paldies, parādīt savu gādību un mīlestību dāvājot sev Tuvajiem ko skaistu, kārotu vai vienkārši tos iepriecinot.  Šogad Oriflame mani iepriecināja  tiešām no sirds, jo saņēmu patiesi noderīgas, mīlīgas un praktiskas dāvaniņas. Kopš 17. Novembra ir pieejams jaunais svētku katalogs, kura lapās atradīsiet daudz lielisku un foršu dāvaniņu svētkiem un arī praktisku produktu ikdienas lietošanai, ieskaitot visas šīs, kuras šodien jums atrādu. 


"Stardust" jaunais aromāts iepriecinās ikvienu princesi mājās( viarāk gan līdz 21 gada vecumam),  Tender Care box ar fantastiskiem lūpu balzāmiem ir dāvaniņa jau četriām dāmām vai tikai vienai, kura būs nodrošināta gandrīz visam gadam ;)  vai izmnto vienu podiņu kā jauku plusiņš, lai papildinātu dāvaniņu ;)
Dāmas priecāsies gan par Gordiani nagu lakām, gan lūpu zīmuļiem, gan acu ēnu komplektiem, gan skaistajām zelta ietvarā iepakotajām lūpu krāsām. Man ļoti patīk vannas istabas komplekts trauciņā ar šķidrajām ziepēm un losijonu. Gan vizuāli ļoti simpātisks, gan praktisks, gan arī noderīgs. Ēnu paletē skaisti toņi, lūpu krāsa maiga un samtaina. Lūpu zīmulis tiešām izcils. Par nagu lakas noturību, ērtumu es klusēšu, neprotu es lakot nagus, bet iepakojums un lakas tonis ir lieliski! 

Mani favorīti dāvanai ir lūpu krāsa un balzāms- divi viens otru neizslēdzoši produkti ikvienas sievieties ikdienas lietošanai. Jo kā viena gudra kundze reiz man teica, lai nu ko, bet lūpas sievietei ir jākrāso vienmēr ;) Ticiet man, kad man saka to sieviete, kura savos "zelta" gados izskatās kā no kino lentes un blakus stāv plecīgs vīrs. Es viņai ticu un lūpas es krāsošu vienmēr :) 


  • STRADUST smaržas: 18.90 eur, bet ja iepērkas katalogā par vismaz 29.90 eur, tad cema 7.99 eur
  • ESSENSE & CO paliktnis 3.49eur
  • Essense&CO šķidrās ziepes ar rozi un sandalkoku 4.99eur
  • Essense&CO losijons rokām un ķermenim ar rozi un sandalkoku 5.99eur
  • Giordiani Gold četrtoņu acu ēnas - Smokey Grey 10.99 eur
  • Giordiani Gold nagu laka - 5.49 eur
  • Giordiani Gold lūpu krāsa 5.49 eur
  • Giordiani Gold lūpu zīmulis  4.99 eur
  • Vismaigākā dāvana: Tender Care dāvanu komplekts- Vaniļa, Ķirši, Karamele, Kokosrieksts- cena 11.99eur
Post Comment

Auto Post Signature