Top Social

Juicy Couture - Couture Couture



LV: Šīs ir vienas no manām iecienītākajām smaržām, kuras Latvijā nēesmu redzējusi. Paldies, liels, manai super mammai, kura man tās no Londonas atveda :) Smaržas ir mana vājība - labprāt savu kolekciju skaita ziņā neierobežotu un ir tik daudz skaistu aromātu, kuri lieliski akcentē manu raksturu, noskaņojumu un personību. Kā ir ar jums? Vai jūs esat viena konkrēta aromāta cienītāji, vai arī patīk aromātu dažādība?
Paldies, ka lasijāt, lai izdevusies diena,
Laura Valuta 

ENG: These are one of my favourite perfumes, that can't be purchased in Latvia, at least I haven't seen them. Big thank you goes to my super mom, as she brought new ones for me from London. :) Perfumes is one of my weaknesses- gladly would love to make my collection bigger. As there are so many lovely scents, that can help to show more my style, personality and my mood. What about you? Do you love to use only one scent or you like several and you change them depending on your mood? 
Thank you for reading, wish you a lovely day,
Laura Valuta



Post Comment
Elīna Š. teica...

Ja agrāk plauktiņu rotāja ap 10 smaržām dažādos tilpumos, tad tagad vairs ir tikai divas 30ml pudelītes. ;)

Elīna teica...

Man šobrīd ir kādas četras, vai piecas, bet notiekti gribu vēl :)

Unknown teica...

Esmu viena aromāta cienītāja...., protams, ik pa laikam mainu! Pašai patīk atpazīt un asociēt cilvēkus ar konkrētām smaržām ;)

Anonīms teica...

Es arī labprāt lietotu katru dienu galīgi, absolūti citu aromātu, tad man vajadzētu 365 gab. ar smaržām :D Nespēju lietot vienu un to pašu katru dienu, interesanti ir arī, ka ir dāmas, kas gadiem lieto vienas un tās pašas smaržas, mana mamma ir viena no tām, šķiet, ka jau gadus 5 redzu viņai vienas smaržas. :D

Unknown teica...

Divas ar nav vismaz viena :) kuri ir tie divi varoņi?

Unknown teica...

Mans draugs :) es katru dienu varu pūst kaut ko citu :)

Unknown teica...

Atpazīt un asociēt - šis skan jauki :) kurš ir tavs dotā mirkļa varonis? :)

Unknown teica...

Ooo... 365 varbūt man būtu par daudz, bet tad manuprāt būtu forši, ja pārdotos 5ml smaržas - tad katru dienu cits aromāts. Neaizņem vietu. Somiņā vieta :) un viss čiki :) cena varētu būt 5-8€ :)

Elīna Š. teica...

Lancome La Vie Est Belle un Dior Addict. :) gribu vēl Hermes Jour d'Hermes Absolu. :)

ginta_b teica...

Man ir viena gadus četrus....man no smaržām bieži ir bijis slikti..ir dažādas jaunībā izmēģinātas, tagad nemaz neeju uz veikaliem smaržoties, kad izbeidzas eju nopirkt jaunas, ļoti patīk un piekrītu par tām asociācijām ar cilvēku.... ļoti vispār patīk bieži būt bez smaržām....dažreiz sasmaržoju rokas locītavu ar vīra smaržu.....

Ramona teica...

Man gluzi ka Gintai. Ir vienas signature Issey Miyake , bet sovasar kaut ka nopirkas viena masa no tas pasas smarzu kolekcijas Florale un otra pavisam silta Les Notes De Lanvin III orange ambre. Negaju, nemekleju, bet pasas veikala uzrunaja. Ja, es ari sava ligavaina smarzas dazreiz uzsmidzinu sev.
Ramona

http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

Zanda teica...

Principā esmu vienu smaržu cilvēks, jo reti kurš aromāts man iepatīkas tā, lai to lietotu katru dienu, tāpēc smaržas izvēlos vismaz mēneša garumā, vai tās, kas uzreiz mani vienkārši apbur. Man ir arī svarīgs tikai aromāts nevis firmas. Šobrīd lietoju trīs dažādus aromātus, bet mainu tos pēc noskaņojuma, jo lai arī katrs citāds, tie visi man ļoti patīk - Halle Berry Closer, Lacoste Eau De Sensuelle un TBS Red Musk. :)

Unknown teica...

Patreiz dalās divās daļās - tie, kuriem patīk daudz vai tie, kuri lieto vienas un ilgi :) Vīra smaržas noteikti ir inčīgi :)

Unknown teica...

:) tad jau patreiz 3 dažādas bet viena dizainera smaržas ...

Unknown teica...

Man arī firmai nav nozīmes, toties aromāts un noturība, gan spēlē milzu lomu :)

Auto Post Signature