Top Social

TILK BIO Natural cosmetic

TILK BIO! Ak, šis igauņu dabīgās kosmētikas zīmols, kurš nozaga manu sirdi ar SPOON ME! krēmu!
Es uz šo brīdi lietoju jau 3 šo bundžiņu, šis ir pirmais krēms/ maska, kuru esu lietojusi tik daudzas reizes atkārtoti. Un tūl t aiziet 2 roku krēms no TILK bio
Es līdz šim biju stāstijusi tikai par dažiem produktiem, bet gribas pastāstīt, ka produktu ir daudz un katrs var atrast sev ko piemērotu. Ir krēmi dažādiem aādas tipiem, ir roku krēmi, skrubis un pat krēms vīriešiem. Mans draugs ar pie tāda ir ticis- POWER ME! Visiem šiem krēmiem ir viena kopīga īpašība- gaisīgi-putotā suflē krēma tekstūra. Īpaši patīkama, bet minēšu, ka gluži kā daudziem dabīgajiem produktiem - šiem produktiem ir šo pļavu zālīšu aromāts, bet ne tik izteikts un spēcīgs kā Madarai. ( Madaras kosmētikas aromāts man ir par specīgu- TILK! Man patīk) dažiem produktiem ir citrusīgs aromāts. Krēmiem ir maigi zaļa vai dzeltenīga. Vismaz šādās krāsās ir tie krēmi, kurus es lietoju, visus gan neesmu atvērusi :)
Nedaudz žēl, ka šo zīmolu sanāca iepazīt īsi pirms tas pameta Latvijas tirgu :( TILK Bio produkciju bija iespējams iegādāties BEAUTYMARKET veikalā, bet nu vairs, diemžēl, tikai online.
Internets ir ērta un patīkama vieta, kur iepirkties, ja produkts vai prece jau ir zināma. Tiem, kuri paspēja iepazīties ar zīmolu, sūtīšana internetā noteikti nesagādās problēmas, bet pārējiem es tiešām iesaku no sirds to izmēģināt un Jūs to nenožēlosiet, ja būsiet ņēmuši vērā manus komentārus!
Vai kāda ir mēģinājusi jau ko no Tilk Bio? Gribētos zināt Jūsu viedokli!


Post Comment

Auto Post Signature