Top Social

SCHWARZKOPF TAVIEM MATIEM


Schwarzkopf pasākums norisinājās skaistajā Pullman Hotel Riga un mums tika nodemonstrēts cik viegli un ērti kaitrai meitenei sev mājās apstākļos ir nokrāsot matus! Svarīgi arī tas, ka varēja lieliski redzēt cik vienmērīgi tas sanāk un cik skaists tonis izveidojas. Pēc pasākuma mums katram bija iespēja izvēlēties 2 krāsas, ko izmēģināt mājas apstākļos. Es izvēlējos blondu matu krāsu, lai mana mamma var izmēģināt krāsu tā kā es savus matus visa garumā nekrāsoju. :)
Rezultāts iepriecināja, blondajai matu krāsai nebija specifiska un spēcīga aromāta, tas nēesot kairinājis skalpu. Manai mammai ir diezgan jūtīga galvas āda, tapēc es domāju, ka šis ir labs rādītājs. Kopš šī pasākuma esmu izmēģinājusi un izmantojusi daudzus Schwarzkopf produktus: matu lakas, līdzekļus karstuma aizsardzībai, matu putas, sāls sprejus, sausos šampūnus un vēl un vēl un vēl. Liela izvēle, pieejamas cenas, un patīkami rezultāti.  Esmu jau iepriekšējos rakstos minējusi, ka man ļoti patīk Schwarzkopf matu lakas, kuras dara lielisku darbu un kuras es izmantoju darbā ar klientiem! P.s. padalaties, kuri ir Jūsu mīļākie Schwarzkopf produkti! :)
Un šeit es varu BEIDZOT iemest augusta sadaļu par to, kas notiek manā dzīvē ;) 
Skaļi skanot bungu skaņām es beidzot varu paziņot, ka nekas īpašs nav noticis!
Ha, es iespējams neprotu uzturēt intrigu, bet vienu zinu skaidri, ka tie, kuri seko man Instagram un skatās "Stories" ir pirmie, kuri uzzin par to, kas ar mani un manu dzīvi notiek!
Tātad atgriežoties pie beidzot varu paziņot- pirmais solis, bija aiziet no darba veikalā. Tas bija pirmais solis tuvāk neskaidrībai un nepastāvīgai algai :D Otrais solis, tiku pie jauna darbiņa ar GHD Latvija - esmu šī zīmola trenere.  Trešajā solī es augusta pēdējo nedēļu pavadīju tērējot ietaupījumus ideālā seminārā ar Ukraiņu treneri Natāliju Naidu un ceturtais solis atsitas, ka tajā pat crazy augustā ir sanācis, atrast dzīvokli. Kopš 10. septembra man sākušies ir mantu ievesšanas darbi :)
Un, jā, dzīvoklī jau dzīvo kaķis, kamēr mans puisis patreiz burā no Francijas uz Latviju. Un jā man ir puisis! Un izskatās, ka bija jāsper tikai viens baiss solis, lai sekotu vēl 3 vai 4 baisi soļi, bet katrs no šiem stindzinošajiem notikumiem ir cēlis mani tikai uz augšu!
4 gadi ar randiņiem, neprātīgu skrējienu darbos, kur es attīstījos profesionāli, bet biju iesprūdusi emocionāli un nespēju nevienam uzticēties, biju atstājusi personīgo dzīvi novārtā un nu jau manas draudzenes gaida otros bērnus, kamēr es vēl krāmēju mantas vecāku mājās. JEASUS!
Šī pārvākšanās ļaus man atbīvoties no visa liekā un atbrīvot vietu jaunai, skaistai un pozitīvām sajūtām piepildītām dienām. BET vispirms man jāatrod šķīvji, tepiķi, galdiņi, janomaina izdegušās spuldzītes, svecītes, veļas žāvētājus un tīrīšanas līdzekļus. P.s. ja kādai ir iteikumi kur iepirkt labākās mājas lietas, interesantas, nedārgas vai noderīgas, dodiet ziņu :)

Post Comment
Unknown teica...

Super!!! Lai viss skaisti un laimīgi!!!

Arta teica...

Baisie soļi visbiežāk atmaksājas ar vislielāko uzviju. Lai viss izdodas! :)

Unknown teica...

Step by step 👏Man patīk viens izteiciens " I never lose, or I win or I learn "

Unknown teica...

Paldies, cik sirsnīgi ;)

Unknown teica...

Paldies, Arta! Tu ar leci nezināmajā un viss ok ;)

Unknown teica...

Lielisks teiciens, paldies! Ja drīkst, labprāt to kādreiz izmantotu savos rakstos. ;)

Unknown teica...

Protams , šis teiciens pieder Nelson Mandela. Ieraksti Google 🙋

Auto Post Signature