Top Social

VIETAS UN NOTIKUMI MAIJS 2017

Klausoties dziesmu Bonobo - kerala, kura man no pirmajām tās skaņām apreibināja un ierāva sevī, man radās ideja dalīties,ar  Jums, ar vērtīgām vietām, lietām, atklājumiem, kas man pašai patīk vai ir likuši vilties.  Kā saka " sharing is caring"

Šāds raksts taps katru mēnesi, padalīšos ar man zināmu informāciju, kas iespējams noderēs arī Jums un ļoti priecāšos komentāros saņemt arī Jūsu ieteikumus vai brīdinājumus par jūsu piedzīvojumiem.


  • Bruņinieku 63, saucas mazs, mīlīgs restorāniņš, vīna veikaliņš, kurā brīvdienu rītos var baudīt arī "Brunch" ar ļoti plašu veģetāru piedāvājumu. Iepazīstoties ar  saimniekiem, noskaidrojās, ka ar vienu esam mācijušies kopā Amatniecības vidusskolā, un Uģis pēc skolas beigšanas vienā brīdī pirms Bruņinieku 63, kur saimnieko ar sievu, uzsāka koka iepakojumu biznesu Woodbox! Lūk, latvieši var, kavlitatīvi un skaisti. Jāsaka, ka uz Bruņinieku 63 var doties gan randiņā, gan jaukā draugu kompānijā. Brunch iesaku vietiņu rezervēt jau laicīgi ( nedēļu iepriekš). 
  • Šajā nedēļā apmeklēju ne pirmo reizi gan, restorāno Casa Nostra ( mūsu mājas - tulk. no itāļu valodas) Jāsaka, ka visi slavē tieši picas ( un ar visi es domāju GATAVO 3 raidījuma meitenes un viņu draugi). Man ar veģetārajiem ēdieniem tur nav īpaši veicies, bet pavārs ir itālis un īpašnieku pāris- dāma - latviete un kungs - itālis) Casa nostra atrodas uz Elizabetes ielas, dažus soļus no Vīna studijas. 
  • Esmu noskatījusies pāris smagas, bet ļoti labas filmas: " I ORIGINS" un " PERFUME" sena klasika, kuru nebiju redzējusi. 
  • Kino izcila bija "King Arthur"  noskatījos arī "AILIEN"Covenant, bet man kaut kas pietrūka.
  • Vēl gribēju piebilst, ka atsvaidzināju atmiņas par 36. Līnijas virtuvi un tā vēljoprojām ir izcila :) dārga, bet izcila. 



Post Comment

Auto Post Signature