Top Social

TAVA BALSS ir TAVA NĀKOTNE

Daudzi jau zin, ka studēju reklāmas menedžmentu. Šogad viens no prakses darbiem bija reāls uzdevums: izveidot reklāmas plakātu CVK ( Centrālajai vēlēšanu komitejai), kas mudinātu jauniešus un iedzīvotājus doties vēlēt. Mēs rakstījām stereotipus, analizējām pētījumus, kas ļāva mums secināt dažas galvenās lietas, kuras, tad mēs Latvijas iedzīvotāji viss spilgtāk paužam pavisam vienoti. Daži no stereotipiem ir sekojoši:
  • nekas jau nemainīsies
  • kāda jēga
  • netic politiķu dotajiem solījumiem
  • kāda jēga tērēt laiku, tāpat viss nopirkts
Šie ir spilgtākie no stereotipiem, kuri ir par iemeslu tam, ka cilvēki nebalso! Nu tad lūk, es ļoti vēlētos lūgt, Jūs manus lasītājus, nenoslinkojiet un ziedojiet laiku, lai vismaz pacenstos veikt kādas izmaiņas valstī, tikai pēc tam mums būs tiesības teikt " es taču zināju, ka nekas nemainīsies" " ko es teicu" , BET varbūt kaut kas mainīsies, ja mēs nemēģināsim, labāk tiešām nekļūs. 
Ja gluži tāpat kā es neseko politikai un nezini, kurš kandidāts vai saraksts ir tavas balss vērts, tad ņem vienu no sarkastiem, kuri nekad nepārsniedz 5% barjeru, mazāk zināmi vai piemēram partija ar Kaimiņa kungu un izsvītro visus kandidātus. 
Es zinu, ka nevienam nevilkšu plusu, bet es skaidri zinu, kuram sarakstam visiem ievilkšu mīnusu! 
MANA BALSS būs PRET pastāvošo kārtību! Es vēlos, lai kaut kas mainītos. 

Nav svarīgi ko atbalstāt Jūs, svarīga ir Jūsu balss un dalība! 
Bučas! 
P.s. attēls ir manis izveidotais reklāmas plakāts prakses ietvaros. 
Post Comment
Elīna teica...

Pilnīgi piekrītu. Ceru, ka cilvēki (tie, kuri parasti neiet) beidzot ieklausīsies neskaitāmajos aicinājumos piedalīties vēlēšanās un sapratīs cik tas ir svarīgi un tikai tādā veidā mēs kā sabiedrība varam ietekmēt mūsu tagadni un nākotni. Tie, kuri nebalso, atbalsta pašreizējo kārtību - es noteikti nepiederu pie tiem.

Anonīms teica...

Balss - ar diviem "s"!

dacemons teica...

"Ja gluži tāpat kā es neseko politikai un nezini, kurš kandidāts vai saraksts ir tavas balss vērts, tad ņem vienu no sarkastiem, kuri nekad nepārsniedz 5% barjeru, mazāk zināmi vai piemēram partija ar Kaimiņa kungu un izsvītro visus kandidātus."

Diemžēl tieši šādā veidā sanāks, ka balss reāli aizies kādai no lielajām partijām - Rīgas gadījumā SC/GKR. Mazā partija tāpat Rīgas Domē neiekļūs, tāpēc balss šādā veidā tiek izmesta un reāli proporcionālā pārstāvniecība tiek sadalīta starp RD iekļuvušajām partijām.

Unknown teica...

Paldies, paldies, attēlā jau ielabot vairs nav ne vajadzības, ne vēlēšanās ;) Galvenais, ka visi zin kā pareizi rakstās :)

Unknown teica...

Prieks dzirdēt, ka būsi aktīva ;)

Unknown teica...

Es neesmu politiskais spēks, nemēģinu arī nevienam norādīt par ko un kapēc jābalso. Tā ir katra izvēle un pārliecība. par to 5% barjeru minēju, jo reizēm ejot balsot esmu izvēlējusies pilnīgi kko aplamu un mana balss principā ir bijusi zaudēta. Bet ja gribas balsot par kādu no mazāk zināmajām ir favorīts, tad uz priekšu, ir jāatbalsta tam kam tic un uz ko paļaujas! Man favorītu nav, es iešu un izsvītrošu tos, kurus nevēlos vairs redzēt :) Lai gudrākie spriež kam jābūt pie varas :)

Anonīms teica...

Beidzot ir uzrakstīts ko darīt, ja tam visam neseko līdz. Jo līdz šim mani nepārliecināja teksts- ej balso, lai kkas mainītos, jo katra balss ir no svara. Bet tu vismaz izskaidroji, ja nezin par ko, tad kā labāk balsot. Paldies!

Unknown teica...

:) Man arī tas viss šķita baigais juceklis :)

Auto Post Signature