Top Social

BIOK DERMATOLOGY

Cik daudz vēlaties uzzināt Jūs? Mans suns ir ziņkārīgs, es arī!
BIOK DERMATOLOGY- kārtējais pārsteigums manā lauciņā. Kosmētika, kas radīta tepat kaimiņos Lietuvā, produktu sastāvā izmantotas 100% dabīgas sastāvdaļas apvienojumā ar medicīnas labarotoriju labākajām tradīcijām. Izstrādāta ciešā sadarbībā ar Francijas laboratoriju GREENTECH. Tieši šīs laboratorijas inovācija, aktīvā sastāvdaļa BIOTILYS, ir izmantota jūtīgai un dehidrētai ādai. BIOTILYS iegūta no probiotiķa, ko dēvē par labo baktēriju - Lactobacillus pentosus.
Šīs sastāvdaļas galvenā īpašība- spēja atjaunot ādas aizsargbarjeru un mitruma līdzsvaru.
Man izmēģināšanai atnāca kastīte ar 3 produktiem. Viens ir jau tukšs, viens jau pusē un tešais nav mēģināts. Vai Jūs varat uzminēt kāds ir katra produkta statuss?
Micellar Water - lietojas un ir jau vidū, ļoti patīk, liels tilpums, viegls aromāts, bet acu kosmētikas noņemšanai tas ir par vāju, nāksies actiņām lietot kaut ko papildus.
Body cream - Jau tukšs. Ļoti, ļoti patīk, man sausa āda ir uz visa ķermeņa un šis manu ādu padara tik maigu un samtainu, ātri iesūcas, neatstāj taukainus laukumus. Šis krēms ir paredzēts sausai, ļoti sausai ādai un jāsaka, ka es to varētu gandrīz likt vienā maisā ar Kiehl's Creme de corps krēmu, kurš ir mans visu laiku iemīļotākais krēms, jo padara ādu tik maigu, ka pat par ādas maigumu esmu dzirdējusi komplimentus ;) happy me. Šo es sauktu par lētāko brāli sausas ādas kopšanas krēmu saimē.
Shampoo for sensitive skin- šis nav lietots, tā kā man nav jūtīga galvas āda, tad nolēmu šo dod testēšanā kādai no Jums, tapēc nākam nedēļ insragram @befab_beauty
Kur šos produktus var iegādāties?
RIMI lielveikalos :)
Vai interneta veikalā ŠEIT ( sūta uz Latviju)
CENAS:
Ķermeņa krēms: 8.49 eur
Micelārais ūdens: 9.99 eur
Šampūns: 10.49 eur
Paldies BIOK DERMATOLOGY par dāvanu, bija patīkami iepazīties un izmēģināt. Ķermeņa krēmu jau drīzumā iegādāšos atkārtoti :)
Post Comment
Unknown teica...

Read your blog post, nice articles. By the way, we are running a amazing blog @BleuBeaute of skincare products, to keep your skin glowing and radiant. From serums, to creams, and oils, you will be amazed by what you see.Read More

Unknown teica...

Sveika, Laura. Iepriekš nopirku šampūnu Spices Rimi, biju sajūsmā, bet pēc mēneša prece tika izņemta no apgrozījuma.vai Tev ir zināms, kurā Rimi veikalā vēl tos varētu atrast? Ļoti ļoti meklēju

Auto Post Signature