Top Social

ORIGINS Dabīgā kosmētika



ORIGNS SKIN CARE , kura 2015 gadā svinēja 25 gadu jubileju! 
Uz mana kosmētikas plauktiņa pirms kāda laika savu uznācienu pieteica ORIGINS dabīgā kosmētika, kuru man izmēģināšanai piešķīra Douglas Latvija. Es it kā ceļoju reiz pa reizei, apskatu dažādas valstis un iepazīstu, ko citur var iegādāties, bet Origins kosmētikai biju pagājusi garām. Ak, vai! Nedaudz pat neērti sajūtos tad, kad ar meitenēm sākām šos produktus apspriest un viņas stāstija to kā tos vedušas no ārzemēm pilniem maisiem, jo sastāvs ir labs, dabīgs un paši produkti efektīvi. Es laikam esmu bijusi akla, bet nu manas acis ir atvērtas un āda arī ir novērtējusi šo produktu burvību. Beidzot arī ikvienai Latvijas meitenei ir iespēja sevi palutināt ar kādu no Origins produktiem. :) #discoverorigins
Instagram Facebook Youtube

ORIGINGS turned  25 on 2015!
Not so long time ago I received from Douglas Latvija products from ORIGINS natural cosmetics. I tend to travel, see different places, but somehow I missed and didn't saw anywhere this brands. Oh my, I felt a bit uncomfortable when girls around me started to tell that they bring back full bags with Origins from their trips. They love them, the products, the scent, the packaging. I must of been blind or something , but now I am familiar with Origins brand and products are finally available here in Latvia too :)  #discoverorigins
Instagram Facebook Youtube

Clear improvement  aktīvās ogles attīrošā sejas maska - man patīk ļoti, ļoti! Poras tīras, mazas un smukas! Meitenes, gan apkārt sakot, ka viņām dikti sausina ādu, prasoties pēc barošanas. Bet tā kā es vienmēr pēc šāda tipa maskām ādu vēl pabaroju ar citu masku vai krēmu, tad diskomfortu nebiju manījusi.
24,99 €, iespējams iegādāties 10ml maskas iepakojumu izmēģināsanai par 4.99€ (ENG)
Ne par velti šī maska saņēmusi INSTYLE best beauty buys 2016 gada balvu un vēl joprojām ir #1 sejas maska Amerikā! Bet kā jau minēju domas par šo masku dalās.

GINZING atjaunojoš acu krēms - izgaismojošs, atsvaidzinoš, vieglas tekstūras un perfekts zem grima. Šis acu krēms bija tiešām pārsteigums, ļoti patīk efekts, ko sniedz šis produkts.
Šī acu krēma spēja acumirklī samazināt tumšos lokus ir klīniski pierādīta. Nepievilcīgie maisiņi un pietūkums burtiski pazūd. Tā sastāvā ir kafijas pupiņu, žeņšeņa un magnoliju ekstrakts un dabīgi optiskie izgaismotāji. Ātri atmodina, atsvaidzina un atjauno nogurušu acu mirdzumu. Es ikdienā strādāju 8 - 14h kā kuru dienu un acis parasti nogurumu nodod, bet šis krēms acu mirklī izmaina izskatu.
29,49 € (ENG)

Make A difference Plus + krēms . Super viegls, bet dziļi mitrinošs krēms, kurš palīdz atjaunoties sausai un pat dehidrētai ādai! Tā esmu es! WOW, tikko saptatu, cik trāpīgi man trāpijušies produkti no Origins. Viss atbilst ādas tipam un viss arī darbojas izcili. Šis krēms bagātināts ar mitrinošo Jērikas rozi kā arī līčiju un arbūza mitruma uzturēšanas kompleksu.
45,99 € (ENG)

DRAUGI IESAKAOrigins Drink Up™ Intensive Overnight Mask to Quench Skin's Thirst  noteikti vēlos iegādāties šo masku, kuru man ieteica vairākas meitenes. Komentējot šo produktu pavisam īsi:  no rīta pamodīsies un izskatīsies tā it kā būtu gulējusi 10 stundas :)
Cena tā pat 24,99 € par 100 ml , 9.99€ par 50ml un 4.99€ par 10 ml (ENG)

Post Comment

Auto Post Signature