Top Social

- 14 winter look


“You Learn More From Failure Than From Success. Don’t Let It Stop You. Failure Builds Character.”
ENG: And here we go again! February, winter, snow, cold and just a lack of inspiration. But every cloud has a golden side. So at the moment I start to see that everything will be ok.  I was thinking about changing my work, for something more stable, more prestige, but that would take away all my chances to be flexible at work, and to decide whether I want to take a project, work less or go on a vacation. SO, this time I chose flexible work time over higher income. And when I decided this I felt so calm again. I love working for tv shows, for advert shooting with clients, brides and teaching. This for me is  a challenge, jet so fulfilling. So I have set my self few tasks I have to do as soon as possible. I one thing I just recently discovered - I love comfort in everything. Work, home, environment... people. So to step out of my comfort zone is not my thing, cause I am afraid of failure. And thats so wrong already from the ground up. So my tasks include throwing my self out of my comfort zone as much as possible, as thats the place where you grow! SO I encourage all of you too, step out of your comfort zone, chase your dreams, knock on every door possible! And improve your talents and knowledge! Let's start now, not tomorrow or next week, but today! Do at least one small thing that you wanted to do for a long time, but was afraid- even if it is just saying someone you're sorry or you like someone, buy something or sell something. Maybe change your hair or style or book a weekend trip. Doesn't matter, just do it!  U won't regret. either wont I !

LV: Un šeit viss sākas no sākuma. Februāris, ziema, sniegs, aukstums un iedvesmas trūkums. Bet katram mākonim ir zelta maliņa, šī ir sen zināma un klišejiska motivācijas deva. Kas patreiz man ļauj redzēt, ka viss būs kārtībā. Es biju sākusi apdomāt iespēju mainīt darbības sfēru uz kaut ko stabilāku un prestižāku, bet tas man atņemtu iespēju rīcības brīvību savam darba grafikam. Iespēju izvēlēties strādāt pie kāda projetka, strādāt mazāk vai vienkārši doties brīvdienās.  Un es pieņēmu lēmumu un izvēlējos brīvu grafiku, nevis ausgtākus ienākumus, kas nebūt nav mazsvarīgi. Bet pieņemot šo lēmumu es atkal sajutos mierīgi un labi. Man ļoti patīk mans darbs pie tv raidījumiem, reklāmām, līgavām un arī pasniedzēja darbs ir izaicinoš, bet mani tik ļoti piepilda. Patreiz esmu sev uzstādījusi vairākus uzdevumus, kas man ir jaizpilda pēc iespējas ātrākā laikā.  Nesen es atklāju sevī vienu sev pašai nepatīkamu īpašību- man patīk būt komfortā - tas neattiecas tikai uz ērtībām, bet gan arī uz darbu, mājām, apkārtējo vidi un cilvēkiem.  Tapēc izkāpt no savas komforta zonas nav mana lieta- es baidos. Mīkstā :D Baidos no neizdošanās. Un tas ir tik ļoti nepareizi jau pašos pamatos. Mans uzdevums patreiz ir mest sev izaicinājumus izkāpt no komforta zonas visos iespējamos veidos, darīt lietas ko nedaru, tikties ar cilvēkiem ar kuriem netiekos, uzņemties risku, no kura baidos un šādā veidā augt.  Es iesaku arī jums nestagnēt un nebaidīties, bet gan izkāpt no komforta zonas un neprātīgi dzīties pēc saviem sapņiem un klauvēt pie visām durvīm. Attīstiet talantus un pilnveidojiet zināšanas. Sākam tagad, nevis rīt vai nākam nedēļ, bet tieši šodien! Izdaram kaut vienu mazu lietiņu, ko esi vēlējies izdarīt jau ilgu laiku, bet baidījies. Pat, ja tas ir tikai kaut kas mazs kā atvainošanās kādam vai atzīšanās simpātijās vai vēlies kaut ko pārdot vau nopirkt. Varbūt mainīt matu sakārtojumu vai stilu vai aizlidot nedēļas nogalē uz kādu jaunu valsti. Nav svarīgi kas- izdari! Noteikti nenožēlosi ne Tu, ne es! 
Jeans- Zara, Sweather - CiCi London, Boots- Timberland, Watch- Tommy Hilfiger, Hat- DC Shoes, Rings - H&M, Bracelet- Pandora

Post Comment

Auto Post Signature