Top Social

WHAT I think when beauty products are EMPTY 2 ?

  • As always  ✔️ - I LIKE, ➗ is SO, SO & ❌ is DISLIKE
  • Kā vienmēr ✔️ -  PATĪK, ➗ PA VIDAM  ❌  NEPATĪK
✔️Wella EIMI Absolute set
✔️Wella Professional EIMI dynamic fix
✔️Wella Professional EIMI dry me
All three of these are good for me as a hairstylist, I find them very useful, but I had a training how to use them! / Visi trīs šie produkti man kā frizierim ir ļoti noderīgi un patīk, bet man bija šo produktu apmācības kā tos lietot. 
❌Lakme master lak x-strong- I dislike the hairspray, but the gloss I still use is pretty nice/ nepatīk matu laka, bet matu spīdums, kuru lietoju ir tīri jauks.
➗SP Luxeoil light oil - does not produce anymore/ neražo vairāk
✔️Wella Professionals Oil reflections - my current favorite / mana šī brīža favorīt matu kopšanas līnija
✔️Talika Bio enzymes mask hydrating- nice mask, just a bit pricey/ jauka sejas maska, tik nedaudz padarārga
➗ Protan Hot tottie tanning lotion - was ok, not the best in the range/  bija ok, bet ne labākais no piedāvājuma
✔️LUSH cup o'coffee face & body mask - the best, love this / labākais, vienkārši mīlu
✔️EISENBERG anti-age treatment- this was a favorite / Ļoti patika šis produkts, bet ļoti dārgs
✔️KIEHL'S Rosa Arctica- saviour for a super dry skin / Notiekti iesaku nepažēlot un iegādāties ikvienam, kam ir sausas ādas problēmas. P.s. Pie Kiehl's stockmann vienmēr iespējams ir visu izmēģināt!
✔️Rituals ritual of sakura body scrub - loved it, mild and gives a SPA vibe at home/  ļoti patika, smalga maluma un piešķir SPA sajūtu mājas apstākļos
✔️Rituals foaming shower gel Zensation - a nice shower foam/  patīkamas dušas putas
➗Embryolisse lait-creme- I guess I was expecting something more out of this / iespējams es gaidīju ko vairāk no šī produkta.
✔️ EVELINE Slim extreme 4D  - works when working out/ darbojas, ja nodarbojamies ar fiziskām aktivitātēm, nevis spaidam TV pulti.
➗ Bio-oil - has to be used for 3month , twice- every day maybe then gives some results/ jālieto vismaz 3 mēnešus, divreiz dienā, lai sniegtu kādus rezultātus, no vienas pudeles, tikai reizēm lietojot sniedz tikai maigu ādas efektu.
➗Mixa micellar water - Was ok, but doesn't remove make up easily/ bija tīri neko, bet ne visu kosmētiku noņem bez pūlēm, nerunājot par ūdensnoturīgo
❌ L'Oreal Paris Skin perfection serum- feels too chemical to me / Man sāka šķist par indīgu un kaitīgu, lai to izlietotu. 
✔️L'Oreal Paris Hold& gloss fixing spray - A nice product, performance corresponds to the price / jauks produkts, izpildījums atbilst cenai. 
❌ Garnier Fructis hair grow treatment - didn't do anything to me/ man nedeva nekādus rezultātus
✔️AUSSIE Miracle Moist shampoo- gives a silky and shiny finish to my hair/ piešķir manie matiem zīdainumu un skaistu spīdumu. 

As always these are my own thoughts about these products, after using them till the bottom.  I believe, that others can love the ones I hate and other way around, so I would love to hear your comments about those products! Hope you enjoyed this post and it will be useful. :) I believe that sharing is caring.

Kā vienmēr šīs ir manas personīgās domas par šiem konkrētajiem produktiem pēc to izlietošanas. Es ticu, ka citiem var būt savādākas domas un pilnīgi pretējas manām, tapēc, labprāt, lasīšu jūsu komentārus. Ceru, ka raksts parika un šķita noderīgs. Es ticu, ka daloties mēs varam viens otram palīdzēt. 

Post Comment

Auto Post Signature